ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

500 هزار تا 5 میلیون تومان هزینه خالکوبی فوتبالیست ها!



اخبار,اخبار ورزشی,خالکوبی فوتبالیست ها

فوتبالیست‌هایی که به اصطلاح خالکوبی‌باز هستند به این مسئله معتاد می‌شوند و انگار اگر خالکوبی نداشته باشند یک چیزی کم دارند..

خالکوبی سوژه‌ای است که هر از چند گاهی روی بورس می افتد. فوتبالیست‌ها روز به روز علاقه‌شان به خالکوبی بیشتر می‌شود. شاید به خاطر جذابیت‌های پنهانی که برای آن‌ها دارد و شاید به خاطر آن که بیشتر دیده شوند.

به هر حال بازی‌های لیگ از تلویزیون پخش می‌شود و فوتبالیست‌ها می‌توانند از این طریق خالکوبی‌های خود را به رخ بکشند. در محل تمرین، فیزیوتراپی‌ها و جاهای دیگر هم که خالکوبی‌ها نمایان‌تر می‌شود.

یک فوتبالیست سرشناس که نمی‌خواست نامش فاش شود در این ارتباط گفت: «خالکوبی‌های من پیدا نیست و مشکل خاصی هم ندارد. کسانی هستند که 10 برابر من خالکوبی می‌کنند اما کسی کاری به آن‌ها ندارد.»

فصل گذشته یکی از مدافعان استقلال عکس یک سوسمار بزرگ را پشت پای چپش خالکوبی کرده بود و به همه نشان می‌داد. جالب این‌که این موضوع تبدیل به یکی از سوژه‌های اصلی تمرین استقلال شده بود و بازیکنان هر روز با دیدن او می‌پرسیدند سوسمارت خوبه؟!

در یک مورد دیگر بازیکن پرسپولیس 7، 8 نقطه از بدنش را خالکوبی کرده بود.

وقتی با یکی از مربیان صحبت می‌کنیم که چرا شما جلوی یکسری مسائل حاشیه‌ای شاگردانتان را نمی‌گیرید، گفت: «من سرمربی تیم هستم و باید مسائل فنی را حل و فصل کنم نه مسائل حاشیه‌ای را. به هر حال فدراسیون کمیته اخلاق، انضباطی و... دارد. باشگاه هم کمیته فرهنگی، مدیرعامل و... دارد. کار من استپ، سانتر، تاکتیک و... است نه مبارزه با سوسمارها و پلنگ‌های خالکوبی شده روی بدن بازیکنان.»

شاید رکورددار خالکوبی در ایران اشکان دژاگه باشد که کل دست‌ها و پشت گردنش خالکوبی دارد اما فوتبالیست‌های دیگری هم هستند که خالکوبی‌هایشان معروف است از جمله فروزان، برهانی، بنگر، فخرالدینی، عمران‌زاده و...

طبق شنیده‌های موثق ما خالکوبی فوتبالیست‌ها حدود 500 هزار تا 5 میلیون تومان آب می‌خورد که البته آن‌ها مشکل خاصی برای پرداخت آن ندارند.

یکی از بازیکنان سرشناس شهرستانی که عکس یک دختربچه را روی بازوهایش خالکوبی کرده، گفت: «این خالکوبی برای من چیزی حدود 1.5 میلیون آب خورد و البته دائمی هم نیست!»

همانطور که می‌دانید خالکوبی‌ها یا دائمی هستند که خیلی سخت پاک می‌شود و یا تتوی موقت است که راحت‌تر محو خواهند شد.

چندی قبل تمام کسانی که به یک کلینیک پزشکی مرتبط با یکی از باشگاه‌ها رفته بودند تا دست و پای خود را درمان کنند ناگهان چهره فوتبالیستی را دیدند که تقریبا 80 درصد بدنش خالکوبی شده بود؛ از کمر و سینه گرفته تا هر 2 پایش، دست‌ها و بازوها. جالب این‌که تمام خانم‌های حاضر در کلینیک هم خالکوبی‌های آقای فوتبالیست را می‌دیدند و او هم حسابی کیف می‌کرد

فوتبالیست‌هایی که به اصطلاح خالکوبی‌باز هستند به این مسئله معتاد می‌شوند و انگار اگر خالکوبی نداشته باشند یک چیزی کم دارند. یکی از آن‌ها که بازیکن معمولی یک تیم سرشناس است طی 2 سال گذشته 5 بار خالکوبی‌اش را عوض کرده و کلا آدم تنوع‌طلبی است.

یکی از همبازیانش هر روز که او را می‌بینند، به او می گوید: «خالکوبی جدید چی داری؟!» این بازیکن در همین 2 سال چیزی حدود 6، 7 میلیون خرج خالکوبی کرده که خودش می‌گوید: «فدای سرم، پول یک پراید مدل 83 هم نمی‌شود!»

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
طراحی سایت شروع قیمت از 500 هزار تومان 09129315258

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختصاص بیش از سه هزار و 500 میلیارد تومان به طرح‌های مترو در كشور



 

 

اختصاص بیش از سه هزار و 500 میلیارد تومان به طرح‌های مترو در كشور

 

تهران - رییس ستاد حمل و نقل و سوخت كشور گفت: در پنج سال گذشته دولت بیش از سه‌ هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه مترو در پروژه قطارهای شهری كشور اختصاص داده كه این میزان بیش از هفت برابر سال‌های پیش از آن در دولت‌های سابق است.

 

'محمد رویانیان'روز چهارشنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار اقتصادی ایرنا در مورد منابع تخصیصی به این شركت، اظهار داشت: این امر نشان‌دهنده آن است كه دولت در امر توسعه مترو جدی است و اراده لازم را دارد، ضمن آنكه مترو تهران نیز تاكنون بیشترین كمك‌ها را از دولت در مقایسه با مترو سایر شهرهای كشور دریافت كرده است.

مدیرعامل شركت حمل و نقل ریلی كشور ادامه داد: بیش از 30 درصد از مجموع سه هزار و 500 میلیارد تومان یادشده به مترو تهران اختصاص داده شده و این در حالی است كه در پنج سال گذشته بیش از پنج برابر سال‌های قبل از آن دولت به مترو تهران كمك مالی كرده است.

رویانیان خاطرنشان كرد: بیش از پنج میلیارد دلار فاینانس خارجی برای توسعه مترو در كشور نیز در دست اقدام است كه خوشبختانه دست یافتن به آن امكان‌پذیر است و این امر به همراه سه هزار و 500 میلیارد تومان یادشده موجب ایجاد جهش در توسعه مترو در كشور خواهد شد.

وی افزود: در مترو تهران نیز بیش از سه هزار و 700 میلیارد تومان از مجموع فاینانس یادشده با ضمانت دولت صورت خواهد گرفت اما تنها مشكلی كه هم اكنون در این زمینه با آن مواجه هستیم بدهی شهرداری به بانك‌های كشور است.

این مقام مسوول تاكید كرد: تاكنون مسوولان دولتی از جمله وزیر امور اقتصادی و دارایی و خود بنده با مسوولان بانك‌ها برای رفع مشكل شهرداری تهران در این زمینه صحبت كرده‌ایم كه امیدواریم این مشكل نیز بزودی برطرف شود.

رویانیان گفت: 50 درصد از مسیر فاینانس یادشده طی شده و 50 درصد باقی‌مانده آن به مشكلات داخلی و نواقص اداری مربوط است كه در حال رفع آن هستیم.

وی اظهار داشت: مترو تهران از قدیم با كشور چین قرارداد دارد و تجهیزات خود را از شزكت‌ های چینی تامین كرده و ناگزیر در فاینانس‌های جدید خود نیز با طرف چینی وارد مذاكره می شود.

رویانیان افزود: تمام نیازهای مترو تهران تا خط هفتم آن در فاینانس یادشده تامین می شود و هم اكنون منتظریم تا شهرداری تهران بدهی خود را به نوعی با بانك‌ها تهاتر كند.... / تحلیل :ایرنا