ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

50 میلیارد تومان در جیب پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,قراردادهای بازیکنان پرسپولیس


 اخبار ورزشی - 50 میلیارد تومان در جیب پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در فصل 94- 93 حداقل 50 میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری و پرداخت بدهی‌هایش منابع مالی در اختیار خواهد داشت.

موضوع بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و قراردادهای بازیکنانش که رقمی حدود 70 میلیارد تومان اعلام شده، تبدیل به کلاف سر درگمی شده بود که با پیگیری‌های مکرر وزارت ورزش و جوانان و رایزنی با حامیان مالی مختلف در حال باز شدن است.

به گزارش ایسنا، پس از حواشی مختلفی که در رابطه با باشگاه سرخپوشان رقم خورد، مذاکرات متعددی برای جذب اسپانسر صورت گرفت تا در نهایت یک شرک هلدینگ با تعهد پرداخت 30 میلیارد تومان برای فصل 94-93 برند تجاری پرسپولیس را اجاره کرد.

علاوه بر 30 میلیاردی که حامی جدید پرسپولیس متعهد به پرداخت آن است، چیدمان بدنه جدید هیات مدیره باشگاه بیانگر رویکرد اقتصادی وزارت ورزش و جوانان برای درآمدزایی است. حضور مدیران اقتصادی نه سیاسی در بافت هیات مدیره نشان دهنده این مهم است که علاوه بر پولی که از اسپانسر نصیب باشگاه می‌شود پای منابع درآمدی دیگری هم به باشگاه باز خواهد شد.

قرار است حمیدرضا سیاسی، رییس هیات مدیره مبلغی حدود پنج میلیارد تومان به باشگاه کمک کند.

پول حاصل از تبلیغات محیطی هم یکی از راه‌هایی است که قرار است بخشی از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس از آن طریق تامین شود. از قرارداد 80 میلیارد تومانی، سهم سرخابی‌ها 30 میلیارد تومان و برای هر یک 15 میلیارد تومان است.

اگر مبالغ مورد نظر را جمع بزنیم، با یک حساب سرانگشتی به عدد 50 میلیارد تومان می‌رسیم. از این رقم اگر چه تاکنون تنها سه میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس اختصاص یافته، اما به نظر می‌رسد با تخصیص کامل آن در طول فصل، بخش قابل توجهی از بدهی‌های قرمزها پرداخت شود.

از طرفی با پرداخت سهم پرسپولیس از حق پخش تلویزیونی، هواداران این تیم می‌توانند امیدوار باشند که وعده امیر رضا خادم و مدیرعامل جدید قرمزها برای پرداخت تمام و کمال بدهی های باشگاه تا قبل از زمان واگذاری محقق شود.
اخبار ورزشی  - ایسنا 

 


ویدیو مرتبط :
کلاهبرداری مجازی و به جیب زدن بیش از 90 میلیون تومان پول !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاروان 50 نفره پرسپولیس در جده؛ هزینه اضافی پای سرخپوشان



 

 

 

كاروان 50 نفره پرسپولیس در جده؛ هزینه اضافی پای سرخپوشان

 

کاروان 50 نفره تیم پرسپولیس در دو مرحله امروز وارد جده می شود.

طبق قوانین لیگ قهرمانان آسیا هر تیم می تواند 28 نفر را به عنوان کاروان خود به تیم میزبان معرفی کند اما پرسپولیس با 50 نفر به این سفر می رود.

طبق توافقی که بین باشگاه پرسپولیس و الاتحاد صورت گرفته قرار است هزینه افراد اضافه بر لیست قانونی بر عهده باشگاه پرسپولیس باشد.

هتل ماریوت محل اسکان کاروان پرسپولیس خواهد بود. در همین خصوص مسئول امروز میزبانی شب گذشته تشکیل جلسه داد تا آخرین مقدمات برای استقبال از تیم پرسپولیس فراهم شود.

تیم داوری این دیدار که اهل مالزی هستند نیز فردا و ناظر مسابقه امروز وارد جده می شوند.

داور این دیدار محمد صبح الدین است.

تونی اولیویرا سرمربی تیم الاتحاد نیز که باید روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس به میدان برود، احمد عسیری مدافع این خود را به لیست بازیکنان این تیم اضافه کرد.

دیدار تیم های الاتحاد و پرسپولیس چهارشنبه برگزار می شود.