ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

5 گزینه ریاست فیفا اعلام شدند


سایت رسمی فیفا اسامی 5 گزینه ریاست فیفا برای شرکت در انتخابات پیش‌رو را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: بلاتر و پلاتینی که به دلیل فساد از حضور و فعالیت در تشکیلات فوتبال به مدت 8 سال محروم شدند نمی‌توانند در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

سایت رسمی فیفا اسامی افرادی که قرا است در انتخابات پیش روی فیفا که در زوریخ برگزار خواهد شد اعلام کرد:

علی بن حسین، شیخ سلمان بن ابراهیم ال خلیفه، جیانی اینفانیتو، ژروم چامپاگنو و توکیو  5 گزینه‌ای هستند که در انتخابات پیش رو رقابت‌ خواهند کرد.


ویدیو مرتبط :
گزینه نهایی ریاست شهرداری تهران، مشاور اقتصادی رییس جمهور بود!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فلاحیان با اعلام کاندیداتوری خود برای ریاست جمهوری: مشایی گزینه دولت است



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

فلاحیان با اعلام کاندیداتوری خود برای ریاست جمهوری: مشایی گزینه دولت است/ نیکزاد و الهام در لیست انتظار دولت قرار دارند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اعلام کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت تلاش دارد که مشائی را کاندیدا کند و در صورتی که مشائی رد صلاحیت شود گزینه‌های بعدی دولت نیکزاد و الهام است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علی فلاحیان در جمع مردم شوشتر اظهار کرد: باید از جوانان همین منطقه برای مدیریت استفاده کرد و به نیروهای غیربومی اعتقادی ندارم.

وی با اشاره به اینکه مشکلات با استفاده از نیروهای غیربومی بیشتر می‌شود، خاطر نشان کرد: باید از نیروهای بومی هر منطقه برای آبادانی همان منطقه استفاده کرد تا بتوان سرعت آبادانی کشور را افزایش دهیم.

*برای خوزستان تلاش زیادی کرده‌ام

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: خوزستان را کاملا می‌شناسم و به اقوام این استان نیز تسلط دارم و از این رو شرایط را برای حضور در انتخابات مساعد دیده‌ام و در صحنه حضوری فعال دارم.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های انجام شده بر آن است تا بتوان مشکلات مردم را برطرف کند و برای رفع مشکلات برنامه دارم و تنها به امور کارشناسی شده اعتماد می‌کنم.

*نخستین نفر نیستم

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: نخستین نفری نیستیم که اعلام کاندیداتوری می‌کنم پیش از من آقایان پورمحمدی، سعیدی‌کیا، عارف، قالیباف، حدادعادل، ولایتی و... اعلام کاندیداتوری کرده‌اند و جبهه‌های 1+1، 2+1، 3+2 را تشکیل داده‌اند.

وی تاکید کرد: دولت به دنبال گزینه خود است و تلاش دارد که مشائی را کاندیدا کند و در صورتی که مشائی رد صلاحیت شود گزینه‌های بعدی دولت نیکزاد و الهام است.

وی خاطر نشان کرد: قطعا کنار نمی‌روم و تا آخر خواهم ایستاد و فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌ام و بر اساس برنامه در این زمینه فعالیت می‌کنم و به آینده نیز بسیار امیدوارم.

فلاحیان در حاشیه این مرسمبا اشاره به سهم خوزستان از نفت افزود: دو درصد نفت حق خوزستان است و برای بازسازی این استان باید اختصاص یابد که برای این حق در تهران جدال‌های زیادی شده است و بسیار تلاش کرده‌ایم تا این لایحه تدوین و به مجلس ارائه شود ولی در مجلس چیزی دیگری مصوب شد و مناطق محروم و نفت خیز و گازخیز نیز به آن اضافه شد که عملا چیزی از آن باقی نماند.

*سلسله پالایشگاه در دستور کار بود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در دوران تصدی وزارت اطلاعاتم تلاش زیادی برای ایجاد اشتغال در خوزستان کردم و در این باره کوشیدم تا ساخت سلسله پالایشگاه‌هایی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه این پالایشگاه‌ها از ماهشهر تا آبادان ساخته می‌شدند، خاطر نشان کرد: در این منطقه قرار بود پالایشگاه‌های متعددی ساخته شود تا به جای فروش نفت با قیمت ناچیز ابتدا ایجاد اشتغال کنیم و سپس ارزش افزوده تولیدات و کالاهای ساخته شده ایرانی افزایش یابد.

فلاحیان تاکید کرد: قرار بود با اجرایی شدن این طرح ایران فروش نفت خام خود را تعطیل کند و در این راستا همه برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز انجام شده است.

*توسعه خوزستان از نظر مسائل امنیتی نیز توجیه دارد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: برای حفاظت و امنیت خوزستان باید در این استان اشتغال ایجاد شود و صنایع بزرگ بار دیگر در خوزستان راه‌اندازی شود.

وی تاکید کرد: باید از همه توان خود برای استفاده از شرایط موجود در راستای توسعه یافتگی ایران اسلامی تلاش کنیم و در این باره باید همه امکانات موجود را بسیج کرد.

حجت‌الاسلام علی فلاحیان در پاسخ به این سئوال که در صورت حضور هاشمی رفسنجانی آیا در صحنه انتخابات باقی خواهد ماند، گفت: بله، این مسائل به هم ربطی ندارد.

هاشمی هم بیاید کنار نمیروم

وی در پاسخ به سئوالی که شما وزیر هاشمی رفسنجانی بوده‌اید آیا به سود وی و یا کسی که از سوی وی کاندیدا شود کناره‌گیری خواهید کرد، تاکید کرد: چرا باید کنار بروم، خیلی کار کرده‌ام، کنار نمی‌روم./فارس