ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

5 فوتبالیست بزرگ در شبکه های اجتماعی


به مرور 5 بازیکن بزرگ در استفاده از شبکه های اجتماعی می پردازیم.

طرفداری: قضیه سرژ اوریر به همه نشان داد که شبکه های اجتماعی می توانند چه خطرات بزرگی در پی داشته باشند. می خواهیم نگاهی بیندازیم به 5 بازیکنی که در شبکه های اجتماعی نظیر توییتر، فیسبوک و اینستاگرام بیشتر فعالیت دارند تا در زمین فوتبال!

5 – ماریو بالوتلی

5 فوتبالیست بزرگ در شبکه های اجتماعی

این مهاجم سیه چهره ایتالیایی یک انیگما بزرگ است که حتی آلن تیورینگ هم اگر زنده بود قادر به حل کردن آن نبود. بالوتلی از زمان پیوستن به لیورپول و حال بازی کردن قرضی در میلان دوران بدی را درون زمین پشت سر می گذارد هر چند این دوران بد با رفتن به خانه و استفاده از شبکه های اجتماعی جبران می شود.


4 – امانوئل آدبایور

5 فوتبالیست بزرگ در شبکه های اجتماعی

در باشگاه های بزرگی چون آرسنال، رئال مادرید، سیتی و تاتنهام بازی کرده است و هم اکنون در کریستال پالاس حضور دارد و نشان داده است استعداد فوق العاده  ای در گلزنی دارد. اما او استعداد زیادی در استفاده از شبکه های اجتماعی دارد؛ از توییت گرفته تا در میان گذاشتن مشکلات خانوادیگی اش با طرفدارانش!


3 – جویی بارتون

5 فوتبالیست بزرگ در شبکه های اجتماعی

او در باشگاه های سیتی و نیوکاسل توپ زده است اما از زمان حضور در نیوکاسل بیشتر به صفحاتش فکر می کند تا بازی اش درون زمین. وی از همه چیز توییت می گذارد و اطلاع رسانی می کند.


2 – امانوئل فریمپونگ

5 فوتبالیست بزرگ در شبکه های اجتماعی

وی که بازیکن سابق آرسنال است و در حال حاضر در یوفا روسیه توپ می زند بیش از 7000 توییت دارد و حتی راجع به تونی کرس هم توییت کرده است.


1 -  خوزه انریکه

5 فوتبالیست بزرگ در شبکه های اجتماعی

این دفاع اسپانیایی بیشتر به خاطر توییتش هایش معروف است تا بازی اش وی از مرور تمرینات روزانه گرفته تا خوش آمد گویی به گربه جدید خانواده را در توییتر انجام می دهد.


ویدیو مرتبط :
۱۰ فوتبالیست پرطرفدار در شبکه اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری بزرگ در شبکه‌ های اجتماعی


رییس پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری چهار کلاهبردار شبکه های اجتماعی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری چهار کلاهبردار شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت: متهم اصلی بازداشت شده به بیش از یک میلیارد ریال کلاهبرداری از این طریق فعالیت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اعتراف کرده است.

سرهنگ «محمدمهدی کاکوان» مبلغ توقیف شده از حساب بانکی این متهم را 850 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مبلغ کلاهبرداری اعلام شده از سوی شاکیان این پرونده تاکنون حدود 50 میلیون ریال است که با توجه به اعتراف متهم اصلی، این پرونده شاکیان بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 37 مورد شکایت در خصوص این پرونده طرح شده، اظهار کرد: چهار کلاهبردار دستگیر شده در خصوص این پرونده 20 تا 25 سال سن دارند که با انجام تبلغیات دروغین در شبکه های اجتماعی، اقدام به کلاهبرداری از مردم می کردند.

سرهنگ کاکوان تصریح کرد: براساس تبلیغات این گروه کلاهبردار در شبکه های اجتماعی، قرار بوده پس از انتخاب اجناس(شال، کیف و کفش و ...) از طرف مشتری و واریز وجه آن، کالای مورد نظر از کشور ترکیه به آدرس مشتریان در تهران ارسال شود.

وی افزود: باتوجه به شکایت تعدادی از شهروندان تهرانی مبنی بر کلاهبرداری از طریق شبکه های اجتماعی و سوء استفاده از اعتماد آنان، این پرونده در دستور کار مجموعه پلیس فتا قرار گرفت و در این رابطه چهار نفر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کاکوان از عموم شهروندان به ویژه کاربران اینترنت درخواست کرد ضمن توجه به شیوه های جدید کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، هرگونه شکایت دراین زمینه را به پلیس فتا در تهران بزرگ و یا استان و شهر محل سکونت خود ارائه کنند.

متهم اصلی این پرونده نیز گفت: شهروندان از روی تصاویر، اجناس موردنظر را انتخاب و وجه آن را به حساب بانکی واریز می کردند.

وی با اشاره به اینکه برغم دریافت وجه، کالا و یا جنسی برای مشتری ارسال نمی شد، افزود: تصاویر اجناس را از طریق شبکه های اجتماعی و با هدف جلب مشتری منتشر می کردیم.

وی در خصوص دستگیری خود نیز گفت: هنگام سفر به یکی از شهرستان های کشور، توسط نیروهای انتظامی در فرودگاه شناسایی و دستگیر شدم.