ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

5 خروجی قطعی در لیست منصوریان


باشگاه استقلال برای ادامه فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات با چالش‌های جدی همراه است.

ورزش سه: تیم فوتبال استقلال فصل گذشته با 17 بازیکن لیست بزرگسالان خود را پر کرد و حالا بهنام برزای، روزبه چشمی و علیرضا رمضانی هم با  عبور از سن 23 سال به عنوان سهمیه بزرگسال این تیم محسوب می‌شوند. با این حساب استقلال تا به اینجای کار 20 بازیکن بزرگسال دارد و با جذب فرشید باقری، بختیار رحمانی و وریا غفوری تعداد بازیکن بزرگسال این تیم به 23 نفر رسیده است.

در این بین قانون به باشگاه ها اجازه می‌دهد که تنها از 18 بازیکن بزرگسال در لیست خود استفاده کند و تا همین جای کار کادرفنی این تیم مجبور هستند نام 5 بازیکن را از لیست خود خارج کنند.

در این بین به نظر می‌رسد جدایی پروپجیچ، عادل شیحی، مهدی مومنی، میلاد فخرالدینی و محمدرضا خرسندنیا از این تیم قطعی شده است و اگر منصوریان بخواهد هر بازیکن دیگری را به جمع بازیکنانش اضافه کند، باید نام یک بازیکن بزرگسال را از لیست خود خارج کند.

بین بازیکنان فصل گذشته استقلال آرش برهانی، امید ابراهیمی، بهنام برزای، روزبه چشمی، علیرضا رمضانی، جابر انصاری، حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده، مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، محمدرضا خرسندنیا، مهدی مومنی، میثم مجیدی، میلاد فخرالدینی، وحید طالب‌لو، یعقوب کریمی، هرائر مگویان، پروپجیچ و عادل شیحی کسانی هستند که نامشان در لیست بزرگسال رد شده است و علیرضا منصوریان مجبور است از جمع آنها چند بازیکن را در لیست خروج خود قرار دهد.


ویدیو مرتبط :
تکنیک لیست مقایسه در راستای قطعی کردن فروش (سمپل 4 دقیقه ای)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست قطعی اخراجی‌های پرسپولیس/ شیث و نصرتی هر دو رفتنی‌اند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیست قطعی اخراجی‌های پرسپولیس/ شیث و نصرتی هر دو رفتنی‌اند

به جز این لیست 10 نفره بقیه بازیكنان فصل قبل پرسپولیس در لیست مازاد قرار گرفته‌اند

لیست 10 بازیكن پرسپولیس كه مورد تایید سرمربی تیم قرار گرفته و فصل بعد در پرسپولیس ماندنی هستند مشخص شد. به جز این لیست 10 نفره بقیه بازیكنان فصل قبل پرسپولیس در لیست مازاد قرار گرفته‌اند و باید دنبال باشگاه جدیدی باشند. مهدی مهدوی‌كیا، علی كریمی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، حمید علی‌عسگری، امیرحسین فشنگچی، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، مهرداد پولادی و ایمون زاید 10 بازیكنی هستند كه برای فصل بعد مورد تایید دنیزلی قرار گرفته‌اند.

این بازیكنان هم لیست مازاد پرسپولیس را تشكیل می‌دهند كه برای فصل آینده جایی در برنامه‌های دنیزلی نخواهند داشت: میثاق معمارزاده، حسین هوشیار، علیرضا محمد، شیث رضایی، حسین بادامكی، محمد نصرتی، مهرداد اولادی، جواد كاظمیان، مجتبی شیری، مازیار زارع، ابراهیم شكوری، وحید هاشمیان، مامادو تال، سامان آقازمانی، روح‌الله سیف‌الهی و محمدحسین كنعانی/سایت گل