ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

4 لوگو پیشنهادی ژاپن برای المپیک 2020


ژاپن میزبان المپیک 2020 است.

خبرآنلاین: ژاپن میزبان المپیک 2020 است.

این كشور از حالا در تدارك آماده كردن خود برای میزبانی المپیك است. ژاپنی ها مدتی قبل یك لوگو برای این بازی‌ها معرفی كردند اما به این دلیل كه متهم به كپی برداری از یك طراح خارجی شدند، آن لوگو را رد كردند و برای لوگو جدید، فراخوان برگزار كردند. حالا 4 لوگو نهایی كه از میان آن‌ها یكی به عنوان لوگو المپیك 2020 معرفی خواهد شد، رونمایی شده اند.

4 لوگو پیشنهادی ژاپن برای المپیک 2020

4 لوگو پیشنهادی ژاپن برای المپیک 2020

4 لوگو پیشنهادی ژاپن برای المپیک 2020

4 لوگو پیشنهادی ژاپن برای المپیک 2020


ویدیو مرتبط :
آزمایش ویلچیرهای خودران در ژاپن برای برگزاری المپیک 2020 توکیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر طراحی استادیوم المپیک 2020 ژاپن


طرح استادیوم جدید المپیک توکیو علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد، از انطباق کامل با مناظر اطراف و سیستم خطوط جاده‌ای پایتخت این کشور برخوردار است

وب‌سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: همان‌گونه که در جریان هستید ژاپن به عنوان میزبان المپیک سال 2020 انتخاب شده است. هرچند دست کم چهار سال تا آن زمان فرصت باقیست با این حال از هم‌اکنون ژاپنی‌ها در پی آماده‌سازی مقدمات ساخت مکان‌های این رویداد جهانی برآمده‌اند. در همین راستا به تازگی از طرح استادیوم اصلی المپیک توکیو رونمایی شده است.

ژاپن از طراحی استادیوم المپیک 2020 خود رونمایی کرد

طرح استادیوم جدید المپیک توکیو علاوه بر طراحی منحصربه‌فرد، از انطباق کامل با مناظر اطراف و سیستم خطوط جاده‌ای پایتخت این کشور برخوردار است. تا پیش از این انتظار می‌رفت زاها حدید طراحی معروف انگلیسی‌تبار، به عنوان معماری اصلی این بنا انتخاب شود با این حال به نظر می‌رسد با افزایش هزینه تقریبی ارائه شده از سوی وی به مبلغ 2.2 میلیارد دلار و از سوی دیگر عدم سازگاری طرح وی با فرهنگ کشور ژاپن، مسئولین این کشور طرح "کنگو کوما ” معمار برجسته ژاپنی را جایگزین نسخه طراح شده توسط حدید کرده‌اند.

بر این اساس استادیوم جدید المپیک 2020 توکیو که در طراحی آن از روی یک معبد قدیمی ژاپنی الهام گرفته شده، قرار است بیش از 80 هزار نفر را در خود جای دهد. به گفته مقامات ژاپنی فاصله جایگاه تماشا گران تا زمین اصلی چیزی حدود 50 متر بوده به طوری که گویی زمین ورزشی درون یک فرورفتگی جای گرفته است.

طبق آخرین برآوردهای صورت گرفته این طرح برای اجرای کامل به 1.6 میلیارد دلار بودجه نیاز دارد که نسبت به طرح ارائه شده از سوی حدید به مراتب کمتر است. کمیته ملی المپیک ژاپن پیش‌بینی کرده که به زودی روند ساخت این ورزشگاه توسط چند شرکت پیمانکار وطنی آغاز شود و امید می‌رود اواسط سال 2019 میلادی به مرحله بهره‌برداری برسد.