ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

4 سرمربی بزرگ کاندیدای جانشینی کی روش را بشناسید



اخبار,اخبارورزشی,علی کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال در مذاکراتی که با ایجنت های خارجی داشته اعلام کرده که برای جذب مربی خارجی بزرگ مشکل مالی ندارند!

به گزارش جام نیوز، علی کفاشیان پیش بینی قطع همکاری با کارلوس کی روش را کرده است و در حال رایزینی برای جذب یک سرمربی بزرگ خارجی است.

 او به خوبی می داند که برای فرونشاندن خشم هواداران پرشمار سرمربی پرتغالی باید یک نام بزرگ تر از او را به ایران بیاورد. از همین رو رایزنی هایش را با مدیربرنامه های خارجی شروع کرده و به آنها اعلام کرده که مشکل مالی ندارند.

در حال حاضر رزومه 4 نام بزرگ دنیای فوتبال روی میز رییس قرار دارد. مارچلو بیلسای آرژانتینی (سرمربی کنونی المپیک مارسی)، اسون گوران اریکسون سوئدی، مارچلو لیپی ایتالیایی و البته گاس هیدینک هلندی بزرگ را واسطه ها به کفاشیان معرفی کرده اند.

 رییس فدراسیون فوتبال وقتی با سوال درباره لیپی روبرو شد این واکنش را نشان داد: «لیپی هم خوبه ها. البته خودم کاپلو را دوست دارم اما او در روسیه است و نمی تواند به ایران بیاید اما لیپی هم مربی خوبی است.»


  اخبار ورزشی  -  جانم  نیوز 


ویدیو مرتبط :
سرمربی های مستعفی و جدید تیم های بزرگ اروپایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ولی واقعی؛ رایزنی با 4 سرمربی بزرگ خارجی برای جانشینی کی روش



اخبار,اخبارورزشی,علیرضا اسدی

رزومه 4 مربی هلندی، سوئدی پرتغالی و آرژانتینی روی میز رئیس فدراسیون فوتبال قرار دارد و حتی از ابتدای فروردین 94، مذاکرات با آنها آغاز شده است!

علی کفاشیان هر چند می‌گوید تمایل زیادی برای همکاری با کارلوس کی روش دارد اما خبرهای رسیده نشان می‌دهد او در حال مذاکره با گزینه های جانشینی کی روش است.

منابع موثق خبری در فدراسیون فاش کردند هم‌اینک رزومه چهار مربی خارجی روی میز رئیس فدراسیون است و او از عباس ترابیان کمک خواسته تا بار دیگر زمینه را برای حضور یک مربی خارجی در تهران، فراهم کند.

به دلیل استارت همین پروژه است که این روزها بار دیگر کفاشیان و ترابیان به‌هم نزدیک شده‌اند و همه جا با هم مشاهده می‌شوند.

در حال حاضر چهار مربی هلندی، سوئدی، پرتغالی و آرژانتینی برای حضور در تهران به کفاشیان معرفی شده‌اند و رئیس در حال جمع‌آوری و بررسی اطلاعات این مربیان است.

 کفاشیان قصد دارد با جدایی کارلوس کی روش، یک مربی خارجی به ایران بیاورد چرا که معتقد است مربیان داخلی در این شرایط نمی‌توانند به تیم‌ملی کمک کنند.

امروز جلسه هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود که در این نشست احتمالاً اعضا به بقای کی روش در تیم‌ملی رأی می‌دهند اما از نظر مربی پرتغالی این یک بازی است. کفاشیان با کی روش درباره امکانات و آینده تیم‌ملی طوری حرف زده که تنها راه خروج مقابلش قرار گیرد.

سرمربی پرتغالی از اواخر سال 93 از ادامه همکاری دلسرد شد و درست در روزهایی که حرف از جدایی قطعی می‌زند، ناگهان هیأت‌رئیسه می‌خواهد رأی به ابقای او بدهد.

نکته اینجاست که کفاشیان به کی روش گفته شرایط بدتر از قبل هم خواهد شد و حتی نمی‌تواند مانع دخالت اسدی دبیرکل جدید هم شود.

 از نظر کی روش این یعنی پیغام رئیس برای جدایی و فدراسیون باید غرامت بدهد اما در این شرایط که او‌ ساز رفتن کوک کرده، موافقت برای ماندنش، از نظر کفاشیان در نهایت به اینجا ختم می‌شود که کارلوس بدون دریافت غرامت ایران را ترک کند چون حاضر نیست با شرایطی که وجود دارد، بماند.

رفتن کی روش بدون دریافت غرامت، برای کفاشیان ایده‌آل است. منابع خبری فاش کردند او حتی در مذاکراتی که با ایجنت‌های خارجی داشته، اعلام کرده فدراسیون فوتبال مشکل مالی ندارد و می‌تواند هزینه‌های مربی جدیدش را به راحتی پرداخت کند.

 او گفته حاضرند به مربی کارنامه‌دار پول خوبی بدهند. سه مربی پیشنهاد شده دستمزدشان کمتر از کی روش است اما یکی از آنها که مربی بزرگتری به حساب می‌‌آید، قراردادی نزدیک به قرارداد مالی کی روش دارد.

 اخبار  ورزشی  -  خبر ورزشی