ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

4 جنجال بزرگ فغانی بعد از فینال آسیا


علیرضا فغانی بعد از قضاوت در فینال جام ملت های آسیا مابین تیم های کره جنوبی و استرالیا، در چهار دیداری که در لیگ ایران قضاوت کرده حاشیه های بزرگی را ایجاد کرده است.

ورزش سه: علیرضا فغانی سوژه اصلی این هفته فوتبال ایران است. داوری که قضاوتش در دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن موجب خشم سرخ های پایتخت شده است و آنها این داور اهل شهرری را موجب باخت خود برابر شاگردان یحیی گل محمدی می دانند.

فغانی که با سابقه قضاوت در فینال جام ملت های آسیا پا به لیگ چهاردهم گذاشت از همان ابتدا حاشیه های زیادی با خود به همراه آورد. کافی است از دیدار سایپا و استقلال در استادیوم انقلاب شروع کنیم؛ جایی که خطاهای پیاپی بازیکنان سایپا روی جاسم کرار و نادیده گرفتن شدن آن توسط فغانی باعث شد این بازیکن برآشفته شود و در ادامه اخراج هافبک عراقی استقلال، آن ماجراها به وجود آورد و موجب محرومیت کرار شد.

کمتر کسی اعتراض مجید جلالی را به خاطر دارد؛ اما اشتباهات فغانی در دیدار سایپا برابر راه آهن باعث شد سرمربی نارنجی پوشان پشت در اتاق داوران حاضر شود و با فریادهای خود خواهان تقابل فیزیکی با علیرضا فغانی داور دیدار تیمش شود.

جنجال بعدی مطمئنا تا سالیان سال در خاطر فوتبال دوستان باقی خواهد ماند؛ دیدار تراکتورسازی و نفت تهران که پیروزی تبریزی ها می توانست آنها را برای اولین بار به قهرمانی فوتبال ایران برساند اما اتفاقاتی رخ داد که پای وزیر ورزش و حتی رییس جمهوری را نیز به آن باز کرد. فغانی بعد از آن دیدار البته در 3 هفته ابتدایی لیگ قضاوت نداشت و بهانه ها به سمت این رفت که او در حال قضاوت دیدارهای شرق آسیاست اما مطمئنا دستور از جای دیگری صادر شده بود.

و در نهایت بازگشت جنجالی علیرضا فغانی به لیگ پانزدهم؛ جایی که این داور خشم تمام مسوولان پرسپولیس و طرفداران این تیم را برانگیخت. پنالتی علیه پرسپولیسی ها که با حرف و حدیث همراه بوده و در نهایت اخراج بنگر و عدم اعلام پنالتی روی خطایی که بر روی احمدزاده صورت گرفت و کارشناسان داوری نیز آن را تایید کردند موجب شد تا فغانی قضاوت پر حرف و حدیثی داشته باشد. در این بین گفته می شود مظاهری در دریافت پنالتی هم مرتکب خطا شده و با فاصله از خط دروازه توپ عالیشاه را گرفته که حتی اشاره کمک داور را در پی داشت و با اعتنایی فغانی همراه بود.


ویدیو مرتبط :
فغانی داور فینال جام ملتهای آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تدارکات سازمان لیگ در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا



 

 

تدارکات سازمان لیگ در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

 

سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران برای تماشاگرانی که در بازی تیم ذوب آهن و کره جنوبی در ورزشگاه حضور خواهد داشت ،تدابیر ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، سازمان لیگ حرفه ای فوتبال 1500 کاور مخصوص برای تماشاگران ایرانی در نظر گرفته که در صورت سرد بودن هوای توکیو ،تماشاگران بتوانند از آن استفاده کنند.همچنین پرچم ایران در سایزهای25 و 50 متری و حدود 200 عدد پرچم کوچک در اختیار تماشاگران ایرانی قرار خواهد گرفت .

طبق اعلام سازمان لیگ برتر با ایرانیان مقیم ژاپن مذاکراتی صورت گرفته تا برای تشویق تیم ذوب آهن به ورزشگاه بیایند.

پیش بینی می شود تا حدود 500 تا 1000 تماشاگر برای دیدن این بازی به استادیوم بروند