ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

4 استقلالی در آستانه از دست دادن دربی


دربی 81 پایتخت روز جمعه 8 آبان ماه ساعت 15:30 برگزار می شود.

خبر آنلاین: پرویز مظلومی از همین حالا نگران بازیكنانی است كه ممكن است حضور در دربی را از دست بدهند. سرمربی استقلالی‌ها 4 بازیكن در تركیب تیمش دارد كه دو اخطاره هستند و اگر در بازی با سپاهان در هفته دهم كارت بگیرند، سه اخطاره می شوند و بازی با پرسپولیس را از دست می دهند.

مهدی رحمتی، میثم مجیدی، آرش برهانی و امین حاج محمدی چهار بازیكن استقلال هستند كه در حال حاضر دو كارت زرد دارد و در بازی با سپاهان با وجود اهمیت این مسابقه، باید حواسشان را جمع كنند كه كارت زرد نگیرند. تا پیش از بازی با استقلال خوزستان، روزبه چشمی هم دو اخطاره بود كه او در این مسابقه كارت زرد سوم را هم گرفت و در بازی با سپاهان غایب است. حالا گرچه غیبت چشمی در بازی با سپاهان به ضرر استقلال تمام می شود اما خیال مظلومی راحت است كه تیمش در دربی، این بازیكن جوان را در اختیار دارد.


ویدیو مرتبط :
دربی 75 رونمایی از بزرگترین پرچم تاریخ دربی توسط استقلالی ها سکو8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در آستانه دربی پایتخت/ استقلالی ها ممنوع‌المصاحبه می‌شوند



 


در آستانه دربی پایتخت/ استقلالی ها ممنوع‌المصاحبه می‌شوند

 

 

طبق تصمیم مسئولان باشگاه استقلال، بازیکنان در صورت انجام مصاحبه جنجالی با جریمه نقدی روبه‌رو خواهند شد. بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پرسپولیس ممنوع‌المصاحبه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به حساسیت دربی تهران مسئولان و کادر فنی استقلال تصمیم گرفته‌اند به بازیکنان توصیه کنند از انجام هرگونه مصاحبه حاشیه‌ای خودداری کنند تا با تمرکز بیشتری در این دیدار حضور پیدا کنند.

طبق تصمیم مسئولان باشگاه استقلال، بازیکنان در صورت انجام مصاحبه جنجالی با جریمه نقدی روبه‌رو خواهند شد.

گفتنی است؛ دیدار تیمهای استقلال و پرسپولیس جمعه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.../گزارش ایسنا