ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

30 هزار کامنت تشکر مردم از حقیقی +عکس


واکنش مردم نشان می دهد که همه از بازی جسورانه ملی پوشان در مقابل تیم آرژانتیم راضی هستند و این بار مردم برای شایستگی تیم ملی ایران شاد اند، نه برای نتیجه!

انتخاب: علیرضا حقیقی یکی از بازیکنانی بود که قطعا در بازی ایران مقابل آرژانتین «عالی» ظاهر شد. با وجود این که دروازه ایران بارها تهدید شد اما تنها یک بار آن هم در دقیقه 91، مسی، آقای گل جهان توانست این دروازه را باز کند.

با این که علیرضا حقیقی در بازی ایران و آرژانتین خاطره ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده را زنده کرد و نشان داد می تواند سومین عقاب آسیا باشد، بعد از پایان بازی در صفحه فیس بوکش که تا الان بیش از ۱۰۳ هزار لایک دارد نوشت: «ببخشید».

۳۰ هزار کامنت قدردانی مردم از حقیقی+عکس

او فیلمی هم منتشر کرد و در آن از مردم عذرخواهی کرد و گفت:«ما همه تلاش کردیم که ببریم اما نشد. امیدوارم از بازی من و همه ملی پوشان راضی باشید. انشالله تو بازی ایران و بوسنی.»

پیام «ببخشید» حقیقی تا کنون نزدیک به دو هزار و سیصد بار به اشتراک گذاشته شده، 63 هزار نفر آن را لایک کرده اند و سی هزار کامنت داشته است. البته این کامنت ها و لایک ها لحظه به لحظه افزایش پیدا می کند.

واکنش مردم نشان می دهد که همه از بازی جسورانه ملی پوشان در مقابل تیم آرژانتیم راضی هستند و این بار مردم برای شایستگی تیم ملی ایران شاد اند، نه برای نتیجه!


ویدیو مرتبط :
30 هزار عکس از شهربازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس / یک ابتکار جالب برای تشکر از حقیقی



اخبار ورزشی - عکس / یک ابتکار جالب برای تشکر از حقیقی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,علیرضا حقیقی

 اخبار ورزشی - پارسینه