ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

3 قیمت نجومی برای دو ستاره دست نیافتنی



اخبار,اخبار ورزشی, لیونل مسی ,  کریستیانو رونالدو

انتقال کریستیانو رونالدو و لیونل مسی از باشگاه های کنونی شان پر سر و صداترین خبر ورزشی سال است اما ماجرا هنگامی هیجان انگیزتر می شود که این دو در یک تیم بازی کنند.

به گزارش جام جم ورزشی ، بر اساس آخرین اخبار باشگاه منچستریونایتد که به دنبال شکوه دوران گذشته اش است به طور همزمان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را جز برنامه هایش قرار داده است. از خیلی وقت پیش بازگشت رونالدو به یونایتد مطرح بود اما اکنون خبر می رسد آدیداس می خواهد با انتقال مسی به یونایتد را نیز ساپورت کند. چه چیزی می تواند هیجان انگیزتر از حضور همزمان مسی و رونالدو در یک تیم باشد؟ البته این احتمالی بعید است. رونالدو و مسی هر کدام قیمت بسیار بسیار بالایی دارند. اولی حدود 350 میلیون یورو می ارزد و دومی حدود 500 میلیون یورو. البته همانطور که گفته شد آدیداس قرار است بخشی از این مبلغ را تقبل کند. مسی و رونالدو در تمام سال های اخیر بزرگ ترین رقبا برای یکدیگر بوده اند. آنها در هر زمینه و هر زمانی با یکدیگر رقیب بوده اند. حالا این دو رقیب که البته هرگز رابطه دوستانه ای هم با هم نداشته اند با هم به یک تیم بروند.

منچستریونایتد راه بازگشت به دوران پرشکوه گذشته را حتی حداقل با یکی از آنها خیلی سریع تر به دست می آورد. البته باید امید زیادی به این داشت که این احتمال جذاب واقعا عملی شود.

 

 اخبار  ورزشی  -  جام جم 


ویدیو مرتبط :
آرزوی دست نیافتنی ما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت نجومی کفش های برند رونالدو/اختلاف نایک با ستاره پرتغالی



اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

حاشیه های کریستیانو رونالدو در خارج از مستطیل سبز ادامه دارد.

به گزارش جام جم ، کفش های جدید برند کریستیانو رونالدو قیمتی بسیار نجومی دارد. این کفش ها در فروشگاه های مخصوص رونالدو به معرض فروش گذاشته شده اند.

قیمت کفش‌هایی که کریس رونالدو آنها را برای فروش گذاشته، متغیر است ولی بازه خاصی را طی می‌کند. از 99/99 یورو گرفته تا 99/549 یورو. به عبارتی با تبدیل به تومان و با در نظر گرفتن تقریبی هر یورو به اندازه 4 هزار تومان قیمت این کفش‌ها از 400 تا 2 میلیون و 200 هزار تومان متغیر است.

رونالدو علاوه بر این خط تولید لباس را هم دارد.

تبلیغ بیش از حد برای برند
کریستیانو رونالدو برای تبلیغ بیش از اندازه برند مخصوص به خود دردسری جدی پیدا کرده است. رونالدو با کمپانی نایکی قرارداد دارد و سالیانه 9 میلیون یورو از این کمپانی کسب درآمد می کند. نایکی به دلیل اینکه رونالدو بیش ازاندازه برای برند خود تبلیغ می کند به وی هشدار داده اند در صورتی که برنامه های تبلیغاتی وی همچنان ادامه داشته باشد قرارداد خود را با وی فسخ خواهند کرد.

اخبار ورزشی - جام جم