ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

3 عامل موفقیت پرسپولیس


پرسپولیس در شروع لیگ شرایط خوبی نداشت اما رفته‌رفته و با گذشت چند هفته از رقابت‌ها، بازیکنان این تیم به هماهنگی لازم رسیدند و وضعیت این تیم بهتر شد.

روزنامه شرق: پرسپولیس در شروع لیگ شرایط خوبی نداشت اما رفته‌رفته و با گذشت چند هفته از رقابت‌ها، بازیکنان این تیم به هماهنگی لازم رسیدند و وضعیت این تیم بهتر شد. در نیم‌فصل دوم، پرسپولیسی‌ها توانستند به شرایط ایده‌آلی که مدنظر هواداران است، برسند. به نظر من سه عامل در موفقیت این پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ نقش داشته است.

یکی از عوامل موفقیت پرسپولیس در این فصل به نوع مدیریت آقای طاهری در این باشگاه مربوط می‌شود. همچنین عوامل باشگاه و کادر فنی این تیم که کمک‌های لازم را به آقای برانکو ایوانکوویچ، سرمربی این تیم کردند، یکی دیگر از عوامل موفقیت پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ ‌برتر است. آنها توانستند با کمک بازیکنان تیم و با هدایت برانکو جایگاهی را که می‌خواستند در جدول رده‌بندی به دست آورند و برای قهرمانی در ادامه لیگ‌برتر تلاش کنند و امیدوار باشند که به قهرمانی برسند. سومین عامل موفقیت پرسپولیس هم برانکو ایوانکوویچ است. او با توجه به شناخت و تجربه‌ای که از فوتبال ایران داشت و همچنین دانستن فرهنگ بازیکنان ایرانی به‌خوبی توانست هماهنگی لازم را در پرسپولیس به وجود آورد و تیم پرسپولیس با بهره‌گیری از این سه عامل توانست در لیگ ‌برتر نتیجه بگیرد.

در فوتبال ایران، تلفیق بازیکنان باتجربه و جوان همیشه نتیجه خوب داده است. در پرسپولیس این فصل بازیکنان باتجربه مانند محسن بنگر و رضا نورمحمدی توانستند به‌خوبی با بازیکنان جوان ارتباط برقرار کنند و به آنها کمک کنند که در تیم جا بیفتند. هفته گذشته قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس تمدید شد که یکی از تصمیمات خوب مدیریت این باشگاه بود. شاید تنها نقطه ضعف پرسپولیس در ابتدای این فصل به کم‌تجربه‌بودن برخی از بازیکنان این تیم مربوط می‌شد. من به شما قول می‌دهم با ماندن برانکو در پرسپولیس، اگر این باشگاه برای رقابت‌های فصل آینده، دو تا سه بازیکن باتجربه و جوان دیگر هم به خدمت بگیرد و تیم خود را تقویت کند، نه‌تنها در لیگ‌ برتر بلکه در آسیا هم حرفی برای گفتن خواهد داشت.

در رقابت‌های این فصل لیگ‌ برتر، سه تیم پرسپولیس، استقلال تهران و استقلال خوزستان مدعی عنوان قهرمانی هستند. فکر می‌کنم قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ‌ برتر در هفته پایانی مشخص شود و رقابت این سه تیم تا روز پایانی ادامه داشته باشد. فکر می‌کنم در بین این سه تیم، شانس پرسپولیس تهران حتی از استقلال تهران هم برای قهرمانی بیشتر است. پرسپولیس با توجه به بازی‌های راحت‌تری که در هفته‌های باقی‌مانده از لیگ ‌برتر دارد، اگر دچار حاشیه خاصی نشود، می‌تواند در جدال با این سه تیم، قهرمان لیگ‌ برتر شود. پرسپولیسی‌ها در رقابت‌های این فصل، فوتبال خوبی بازی می‌کنند؛ اگر آنها از حاشیه دور باشند و شرایط روحی و روانی خوبی هم داشته باشند، قطعا به نظر من از استقلال تهران بهتر بازی می‌کنند و می‌توانند در بازی داربی مقابل استقلال تهران به برتری برسند و هواداران ‌میلیونی خود را خوشحال کنند.


ویدیو مرتبط :
ارتباط عامل موساد با مدیر پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس حکم چند مسئول را صادر کرد



مدیر عامل باشگاه پرسپولیس حکم چند مسئول را صادر کرد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، در احکامی مشاور عالی مدیر عامل، سرپرست معاونت فرهنگی، مشاور مدیر عامل و رئیس دفتر و سرپرست اداری و پشتیبانی باشگاه را منصوب کرد.

مهر  به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در احکام جداگانه جمشید زارع را به عنوان مشاور مدیر عامل، سعید شیرینی را به عنوان معاون اجرایی، امیر جیرودی را به عنوان مشاور مدیر عامل و رئیس دفتر، امید‌علی پور‌حسن را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و محسن سهرابی را به عنوان سرپرست اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد./مهر