ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

3 بازیکن به لیست کی‌روش اضافه شدند


سه بازیکن دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

خبرگزاری فارس: 3 بازیکن دیگر به لیست اولیه کی‌روش اضافه شدند، وریا غفوری از سپاهان، ایوب والی از فولاد خوزستان و وحید امیری از نفت تهران سه بازیکنی هستند که از سوی کارلوس کی‌روش به لیست اولیه تیم ملی اضافه شدند.


ویدیو مرتبط :
اضافه به لیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو بازیکن استقلال از لیست کی روش خط می خوردند



اخبار,اخبارورزشی, تیم ‌ملی

پیش‌بینی می‌شود که لیست تیم ‌ملی نسبت به جام ملت‌ها تغییر زیادی نکند و شاید تنها یکی، دو بازیکن جوان دیگر اضافه شوند.

  کارلوس کی روش به زودی لیستی 30 نفره از بازیکنان دعوت شده به تیم ‌ملی را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌دهد تا برای سفر به سوئد، اقدامات لازم را انجام دهد.

به احتمال فراوان این لیست تغییر زیادی نسبت به جام ملت‌ها نخواهد داشت و در نهایت 23 بازیکن از این جمع راهی سوئد می‌شوند. در واقع خط خورده‌ها با توجه به عملکردی که در لیگ خواهند داشت از لیست حذف می‌شوند.

از همین حالا پیش‌بینی می‌شود که لیست تیم ‌ملی نسبت به جام ملت‌ها تغییر زیادی نکند و شاید تنها یکی، دو بازیکن جوان دیگر اضافه شوند.

شنیده می‌شود امیرحسین صادقی مدافع استقلال جزو خط‌خورده‌‌هاست و احتمالاً محسن فروزان هم دیگر در لیست نخواهد بود؛ البته این اخبار بیشتر گمانه‌زنی است و باید دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی