ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

2 پیشنهاد عالی در مقابل جهانبخش


ستاره ایرانی نایمخن با پیشنهاد عالی دو باشگاه بزرگ فوتبال هلند روبرو شده است.

ایسنا: هافبک ایرانی تیم فوتبال نایمخن که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ دسته یک هلند به همراه این تیم به مقام قهرمانی دست یافت و به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش جایزه بهترین بازیکن فصل موسوم به گاو طلایی را هم به دست آورد، از سوی چند باشگاه مطرح اروپایی مورد توجه قرار گرفته است.

پایگاه اینترنتی "آژاکس شو تایم" در گزارشی به وضعیت جهانبخش و پیشنهاد تیم‌های خوب هلندی از جمله آژاکس و فاینورد به او اشاره کرده است.

به نوشته این سایت جهانبخش می‌تواند فصل آینده در یکی از تیم‌های بزرگ هلند به میدان برود. در حال حاضر آژاکس و فاینورد پیشنهاد جدی خود را برای جذب این بازیکن به نایمخن ارائه کرده‌اند اما این طور که به نظر می‌رسد ستاره ایرانی نایمخن هنوز نتوانسته بین این دو باشگاه گزینه خود را انتخاب کند.

جهانبخش در این رابطه گفت: فکر می‌کنم برای هر کسی یک افتخار بزرگ است که در یکی از 5 تیم برتر هلند به میدان برود. طبیعتا برای من هم این گونه است و می‌خواهم در بالاترین سطح به فوتبال خود ادامه دهم اما در حال حاضر فقط همین موضوع برایم اهمیت دارد که در یک تیم سطح بالا بازی کنم.

او ادامه داد: آژاکس یک باشگاه کلاسیک و قدیمی است و فاینورد هم تیم خوبی است که جو فوق‌العاده‌ای دارد. نمی‌توان این دو باشگاه را با هم مقایسه کرد اما برای من مهم‌ترین چیز بالا بودن سطح باشگاهی است که می‌خواهم در آن بازی کنم و پس از آن به معیارهای دیگر توجه می‌کنم.

هافبک ایرانی نایمخن گفت: اگر مجبور به انتخاب از بین آژاکس و فاینورد شوم؟ این یک سوال گول زننده است. من واقعا نمی‌دانم. هر دو تیم واقعا خوب هستند و از نظر سطح بازی در هلند در رده بالایی قرار می‌گیرند. من عاشق هر دو تیم هستم اما هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته‌ام.


ویدیو مرتبط :
یک روش عالی برای دادن پیشنهاد ازدواج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه دو وزیر عزل شده به مقام عالی رتبه: پیشنهاد خلع احمدی نژاد و تشکیل ستادی متشکل از رؤسای قوای سه‌گانه



روزنامه دولت مدعی شد:

نامه دو وزیر عزل شده به مقام عالی رتبه: پیشنهاد خلع احمدی نژاد و تشکیل ستادی متشکل از رؤسای قوای سه‌گانه

سایت روزنامه ایران ، دو تصویر تار شده از دو وزیر عزل شده احمدی نژاد منتشر کرده که می توان به راحتی حدس زد این دو پورمحمدی وزیر سابق کشور و منوچهر متکی وزیر خارجه سابق هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

انتخاب : سایت روزنامه ایران وابسته به دولت نوشت: دو وزیر سابق به دنبال خلع اختیارات دولت احمدی‌نژاد هستند.

به گزارش «انتخاب» ؛ سایت روزنامه ایران ، دو تصویر تار شده از دو وزیر عزل شده احمدی نژاد منتشر کرده که می توان به راحتی حدس زد این دو پورمحمدی وزیر سابق کشور و منوچهر متکی وزیر خارجه سابق هستند.

به نوشته این روزنامه ، دو تن از وزیران کلیدی دولت‌های نهم و دهم این نامه را تهیه و تنظیم کرده‌اند و طی روزهای گذشته به یک مقام عالی‌رتبه نظام ارسال کرده‌اند.

این در حالی است که "بازتاب" دلیل انتشار این خبر توسط روزنامه ایران را چنین توصیف کرده است:  این که چرا ارگان دولت اقدام به افشای این خبر کرده، می تواند نشانه این باشد که احتمالا این خبر صحت داشته و امکان پذیرش این درخواست نیز وجود داشته است و حالا افشای خبر می تواند به اصطلاح باعث «سوزاندن»! کل طرح شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

این تصویر مات شده را سایت روزنامه ایران در مورد این خبر منتشر کرده است

متن کامل این خبر دی پی می آید:

در حالی که پروژه هماهنگ و دامنه‌دار سلب اختیارات و مسئولیت‌های رئیس‌جمهور چندی است آغاز شده اخبار واصله به خبرنگار حاکی از تحرک ویژه دو وزیر سابق دولت در این خصوص است.بر این اساس وزرای دو وزارتخانه مهم و حیاتی دولت‌های نهم و دهم که هر دو نیز توسط رئیس‌جمهور از مسئولیت‌های خود عزل شده بودند، طی روزهای گذشته نامه‌ای را خطاب به یکی از مقامات عالی‌رتبه نظام تهیه و تنظیم کرده‌اند که در آن پیشنهاد شده با توجه به وضعیت حساس و بحرانی کشور! ستادی متشکل از رؤسای قوای سه‌گانه و برخی از عقلای دیگر تشکیل و مدیریت مسائل اجرایی را طی یک سال آینده بر عهده گیرد!

بر این اساس دولت عملاً از تمام مسئولیت‌های اجرایی خود خلع شده و عملاً هیچ نقشی در مدیریت کلان کشور نخواهد داشت.این دو وزیر سابق که البته هر دو نیز جزو نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری هستند همچنین با مراجعه به سایر اشخاصی که به هر دلیلی از دولت‌های نهم و دهم جدا شده‌اند از آنها خواسته‌اند در این پروژه خاص همراهی و نامه فوق را امضا نمایند که البته جز در یک مورد با مخالفت سایر افراد روبه‌رو شده‌اند./انتخاب