ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

2 مربی به سیاه‌جامگان اضافه شدند


سرمربیان دو تیم استقلال و سیاه‌جامگان روز چهارشنبه 7 مرداد ماه پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.

خبرگزاری فارس: مسئولان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در فصل نقل و انتقالات به جای جذب 7 بازیکن لیگ برتری 8 بازیکن جذب کردند که این مسئله باعث شد نام یکی از بازیکنان از لیست خارج شود. این بازیکن ایمان موسوی مهاجم فصل گذشته فولاد بود که در نیم‌فصل دوم تنها 30 ثانیه برای این تیم به میدان رفته بود و اگر این مقدار را هم بازی نمی‌کرد سهمیه آزاد محسوب می‌شد و هم اکنون سیاه‌جامگان با مشکل روبرو نمی‌شد. حالا موسوی تا نیم‌فصل فقط با سیاه‌جامگان تمرین خواهد کرد تا در نیم‌فصل دوم در بازی‌های این تیم حاضر شود.

خبر دیگر از سیاه‌جامگان این که دو مربی بومی به نام‌های عباس دهقانی و منصور شفیعی به دستیاران رسول خطیبی اضافه شدند.

نشست خبری باشگاه سیاه‌جامگان فردا ساعت 12 برگزار خواهد شد. همچنین نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل استقلال روز چهارشنبه ساعت 17 در هتل پارس برگزار خواهد شد.

به این ترتیب پرویز مظلومی ساعت 17 پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود و رسول خطیبی ساعت 17 و 30 دقیقه رو در روی خبرنگاران قرار خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مربی سیاه جامگان پیش از بازی با راه آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلاصه بازی پرسپولیس - سیاه جامگان


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.