ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

13 امیر و پرویز برای هیچ کدام نحس نبود!


سیزدهمین دیداری که پرویز مظلومی و امیر قلعه نویی روبروی هم انجام دادند برای هیچ کدام نحس نبود وهر 2 مربی به نوعی از نتیجه به دست آمده راضی بودند.

ورزش سه: سیزدهمین دیداری که پرویز مظلومی وامیر قلعه نویی روبروی هم انجام دادند برای هیچ کدام نحس نبود وهر 2 مربی به نوعی از نتیجه به دست آمده راضی بودند.
 
قلعه نویی که در 12 بازی گذشته 6 بار مظلومی را شکست داده بود با کسب سومین مساوی برابر مظلومی تا حدودی راضی تر از رقیب بود چرا که اولین بازی تیم تراکتور تحت هدایت او برگزار میشد وقلعه نویی بی شک قبل از بردن به نباختن می اندیشید.

قلعه نویی حالا خود را برای دوئل چهاردهم آماده میکند دیداری که در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد وقلعه نویی در آن برای سومین قهرمانی تیم هایش در جام حذفی تلاش میکند،جالب این که در 2 دوره گذشته که قلعه نویی تیم هایش را در جام حذفی قهرمان کرد مثل حالا  از مرحله نیمه نهایی وارد گود شده بود.


ویدیو مرتبط :
آیا 13 نحس است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرویز مظلومی: از امیر که حمایت کردم، چرا از منصوریان حمایت نکنم؟



اخبار,اخبارورزشی,پرویز مظلومی

پرویز مظلومی از حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال استقبال می کند.

  او که خود جزو گزینه های نشستن روی نیمکت آبی هاست، درباره حضور منصوریان در استقلال می گوید: «بالاخره علیرضا منصوریان از خانواده استقلال. آرزویم این است که هر جا هست، موفق باشد.

 

شک نکنید اگر آمد، من به شخصه به عنوان یک استقلالی از او حمایت می کنم. می گفتند من با امیر قلعه نویی مشکل دارد، ولی از او حمایت کردم. برای من در وهله اول استقلال مهم است، نه اشخاص. وقتی سرمربی استقلال موفق باشد، یعنی باشگاه موفق است. ما هم تلاش می کنیم تا باشگاه استقلال موفق باشد.

 

اگر منصوریان یا مربی دیگری بیاید، صد در صد حمایت و کمک می کنیم. خود من هر کمکی بتوانم می کنم. منصوریان سال خیلی خوبی را داشت. دوست داشتیم که یک جوری به استقلال وصل شود.»

 

 اخبار ورزشی  -  خبرآنلاین