ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

12 باشگاه‌ شرایط مجوز حرفه‌ای ندارند


رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال گفت: تا امروز 12 باشگاه‌ به دلایل مختلف شرایط گرفتن مجوز حرفه‌ای ندارند و فقط 4 باشگاه می‌توانند به این مهم دست پیدا کنند.

خبرگزاری تسنیم: سهیل مهدی در خصوص اینکه چند باشگاه لیگ برتری فوتبال قادر خواهند بود مجوز حرفه‌ای اخذ کنند، گفت: به منظور دریافت مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های لیگ برتری کارگاه آموزشی برگزار کرده و ضمن دادن فرم‌هایی به آنها آموزش‌های لازم را دادیم. باشگاه‌های لیگ برتری می‌دانند که فقط تا 9 مرداد برای ارائه مدارکشان فرصت دارند و پس از آن ما به بررسی مدارک خواهیم پرداخت. مدارک باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند را 25 آبان به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد.

وی افزود: در شرایط فعلی تا امروز 12 باشگاه‌ به دلایل مختلف شرایط احراز مجوز حرفه‌ای را ندارند و فقط چهار باشگاه سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی و سایپا می‌توانند به این مهم دست پیدا کنند و همانطور که گفتم سایر باشگاه‌ها فقط تا 9 مرداد وقت دارند.

رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال و مدیر صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در پاسخ به اینکه باشگاه‌هایی که نتوانند مجوز حرفه‌ای بگیرند اجازه حضور در لیگ برتر را خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در این خصوص هیئت رئیسه سازمان لیگ باید تصمیم‌گیری کند.


ویدیو مرتبط :
شرایط صدور مجوز پیش فروش خودرو از زبان معاون بازرسی رسیدگی به تخلفات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج اولیه رشته‌های دارای شرایط خاص آزمون كارشناسی ارشد 12 تیر منتشر می‌شود



كارشناسی ارشد , رشته‌های بورسیه


اسامی چندبرابر ظرفیت رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره‌های مجازی و بین‌الملل و برنامه‌ زمانی مصاحبه این رشته ها و همچنین زمان برگزاری آزمون تشریحی، یا پروژه عملی و مصاحبه در كد رشته‌های امتحانی آزمون كارشناسی ارشد 91 12 تیر منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این اطلاعیه پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی تحصیلات تكمیلی (دوره‌های كارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1391، به اطلاع آندسته به مندرجات كارنامه دریافتی در آزمون مذكور مجاز به انتخاب رشته شده و نسبت به تكمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در موعد مقرر اقدام نموده‌اند، می‌رساند كه اسامی داوطلبان چند برابرظرفیت و برنامه زمانی مصاحبه در كد رشته محل‌های بورسیه، دارای شرایط خاص، دوره‌های مجازی و بین‌الملل و همچنین زمان برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در كدرشته‌های امتحانی ذیربط در روز دوشنبه 12 تیر از طریق سایت اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌‌شود.../ایسنا