ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

11 بازیکن برتر لیگ اسپانیا از نگاه یوفا


اتحادیه فوتبال اروپا یازده بازیکن برتر رقابت های لیگا در فصل اخیر را انتخاب کرد که در میان تعجب همگان نام هیچ بازیکنی از بارسلونا در آن به چشم نمی خورد.

ایسنا: اتحادیه فوتبال اروپا یازده بازیکن برتر رقابت های لیگا در فصل اخیر را انتخاب کرد که در میان تعجب همگان نام هیچ بازیکنی از بارسلونا در آن به چشم نمی خورد.

در حالیکه بسیاری قبل از شروع فصل قبل رقابت های لیگا شانس بارسلونا را برای قهرمانی بیشتر از دیگر تیم ها می دانستند در نهایت این اتلتیکو مادرید بود که توانست جام قهرمانی را بالای سر برد و همگان را شگفت زده کند. نکته جالب اینکه آبی اناریها با هدایت تاتا مارتینو فصل کابوس واری را پشت سرگذاشتند و نتوانستند هیچ جامی را بالای سربرند. آنها در رقابت های لیگا ضعیف ظاهر شدند و با وجود لغزش های زیاد اتلتیکو مادرید و رئال مادرید نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

بارسلونا در فصلی که پشت سرگذاشت ستارگان زیادی را در ترکیب خود دید با این حال هیچکدام از این ستاره ها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، از جمله لیونل مسی که یکی از بدترین فصل های خود را پشت سرگذاشت.

اتحادیه فوتبال اروپا ترکیب برتر رقابت های لیگا در فصل 2013-2014 را اعلام کرد که در میان تعجب همگان هیچ بازیکنی از بارسلونا در این ترکیب وجود ندارد و این نشان می دهد که آبی-اناریها تا چه اندازه در فصل سپری شده ضعیف ظاهر شدند.

یازده بازیکن برتر لیگا از نگاه سایت اتحادیه فوتبال اروپا:

دروازبان:
تیبو کورتوا (اتلتیکو مادرید)

مدافعان:
خوان فران(اتلتیکو مادرید)، سرخیو راموس (رئال مادرید)، دیگو گودین (اتلتیکو مادرید)، فیلیپه لوئیس (اتلتیکو مادرید)

هافبکها:
ایوان راکتیچ (سویا)، لوکا مودریچ (رئال مادرید)، کوکه(اتلتیکو مادرید) ،آنتوان گریزمان (سوسیداد)

مهاجمان:
کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)، دیگو کاستا (اتلتیکو مادرید)


ویدیو مرتبط :
10 بازیکن برتر در لیگ اسپانیا در F I F A 16

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

11 بازیکن برتر لیگ جزیره از نگاه دیلی میل


روزنامه دیلی میل 11 بازیکن برتر لیگ جزیره را انتخاب کرد.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه دیلی میل 11 بازیکن برتر لیگ جزیره را انتخاب کرد.

در حالی که بیشتر بازیکنان فوتبال جهان رویای حضور در مراسم گالا و قرار گرفتن در جمع 11 بازیکن برتر جهان را دارند، روزنامه دیلی میل انگلیس 11 بازیکن برتر لیگ برتر انگلیس را در نیم فصل نخست انتخاب کرد.

نکته جالب این فهرست قرار گرفتن 6 بازیکن از منچسترسیتی است اما از منچستریونایتد صدرنشین رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس تنها نام روبین فان پرسی به چشم می‌آید.

اسامی بازیکنان:

دروازه‌بان: جو هارت (منچسترسیتی)

مدافع: زابالتا (منچسترسیتی)، کمپانی (منچسترسیتی)، ورتونین (تاتنهام)، باینس (اورتون)

هابک: یحیی توره (منچسترسیتی)، فلینی (اورتون)، گرت بیل (تاتنهام)، سیلوا (منچسترسیتی)

مهاجم: روبین فان پرسی (منچستریونایتد)، سرخیو آگرو (منچسترسیتی)