ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

10 دلیل برای تنفر از کریس رونالدو


فوتبال‌دوستان جهان می‌گویند رفتار ‌ر‌ونالدو اغلب در حد و جایگاهش نیست، دستمزد کلان می‌گیرد، در محوطه جریمه داور را فریب می‌دهد، به زندگی خانوادگی زیاد پای‌بند نیست.

خبرگزاری فارس: در مورد کریستیانو رونالدو، ‌اعجوبه پرتغالی رئال مادرید از نظر فنی و اخلاقی خیلی نکات می‌توان گفت. بازیکنی که سال‌ها در اوج توانمندی تلاش کرده و موفق بوده، در عصر کنونی همواره با فوق ستاره بزرگ دیگری همچون لیونل مسی مقایسه شده است.

توانمندی‌های فراوان وی در زمینه‌های تکنیکی فوتبال باعث شده به جایگاهی برسد که رقیبی همیشه جدی برای اعجوبه آرژانتینی بارسلونا باشد.

رونالدو خارج از مستطیل سبز در یکسری امور مثل کمک‌های خیریه هم شرکت داشته که اخبار آن مرتب از طریق رسانه‌ها به نقاط مختلف جهان،‌مخابره شده است.

با این حال حتی خود پرتغالی‌ها یعنی هموطنان وی نیز به خوبی می دانند، رونالدو اگر چه بازیکنی با طرفداران زیاد است اما مورد محبوبیت خیلی‌ها در سراسر جهان نیست.

در واقع بسیاری در سراسر جهان به خاطر  رفتار و عملکردش با او، «زاویه»‌دارند و به نوعی از او «متنفر» نیز هستد.

آنها برای داشتن چنین حسی به دلایلی اشاره و استناد می‌کنند.

1- تقابل و چالش بیهوده با مسی

فوتبال دوستان در سراسر جهان علاقمندند وقتی رونالدو و مسی در رویارویی‌های ورزشی برابر هم قرارمی‌گیرند، فقط شاهد جدال‌های ورزشی این دو با هم باشند.

در حالی که در چنین نبرد‌هایی، تاکنون فوق‌ستاره‌ایی همانند مسی عمدتا رقابت ورزشی را مورد توجه قرارداده، در نقطه مقابل رونالدو در مواردی که مغلوب حریف و یارانش شده، گاه به حاشیه رفته و به مواردی که ذکر آنها لزومی نداشته، اشاره و استناد کرده که در حد و غولی همچون وی نبوده است.

 از این بابت فوتبال دوستان حس بدی از رفتار رونالدو گرفته و در خاطر و ذهن‌شان ثبت شده است.

2- کسب زیاد عناوین مرد سال اروپا

اروپایی‌ها می‌گویند در شرایطی که در ادوار گذشته بازیکنانی همچون آندرس اینیستا، آندره‌ پیرلو ، ژاوی هرناندز یا آرین روبن در اوج آمادگی بودند و می توانستند صاحب عنوان مرد سال اروپا شوند، بی دلیل فقط از سر راضی کردن اسپانسر، به کریستانو رونالدو این عنوان داده شد که در نهایت حس تنفر در میان هواداران ایجاد کرد.

در واقع یکی از دلایل تنفر از وی، این است حق و حقوق ستاره‌‌های نامبرده،‌نادیده گرفته شده است.

3- رونالدو زیاد خودش را «خیلی» زمین می‌زند

این نکته درست که هر تیمی که مقابل رونالدو و یارانش قرار می‌گیرد، تلاش می‌کند به صورت فشرده وی را مهار کند.

اما در نقطه مقابل رونالدو هم می‌داند که با افتادن در محوطه جریمه و گرفتن یک ضربه پنالتی،‌قادر است راحت  برای تیمش برد بگیرد!

به همین خاطر با کوچکترین برخوردها در محوطه جریمه ، خودش را زمین می‌زند که همین حس بدی را نزد هواداران ایجاد کرده است.

4-شرایط ظاهری

بازیکنی همچون رونالدو که یکی از بهترین های کنونی جهان است،‌ باید در چهره و ظاهر خود بیشتر دقت کند.

هواداران و کارشناسانی که ازوی خرده می‌گیرند، به ظاهر و پوشش ظاهری او ایراد وارد می‌کنند.

 آنها می‌گویند چهره و ظاهر رونالدو گاه به گونه‌ایی است که هیچ تطابقی با جایگاه ورزشی و اعتبارش ندارد.

5-بی‌ وفایی

یکی از ایراد‌های که هواداران به وی می‌گیرند،‌این است چرا به نامزدش بی‌وفایی نشان می‌دهد.در حالیکه ستارگان همسطح وی،‌همواره به امور خانوادگی پای‌بندی نشان می‌دهند.

6-پنالدو

براساس آخرین آمار، وی در رئال  مادرید هرچه ضربه پنالتی بدست آمده،‌رفته و آن را زده است.

در دوران حضورش در مادرید، 58 ضربه پنالتی زده است که در شبکه اینترنت، کاربران به او لقب «پنالدو» دادند.

البته کارشناسان می‌گویند بخش عمده‌ گل‌های او برای رئالی‌ها، از روی نقطه پنالتی بوده که همین امر حس خوبی را در سطح جهانی در قبال وی بوجود نیاورده است.

7- از خود‌ بی‌خود شدن یک پرتغالی

چه کسی فکر می‌کرد پسر بچه بی‌پول پرتغالی،‌روزی یکی از بزرگان فوتبال جهان شود؟ اما کریستیانو رونالدو تصمیم گرفت در فوتبال روز به روز بهتر شود و خود را از سطح یک بازیکن کاملا معمولی،‌بالا بکشد.

به همین خاطر وقتی به یک گلزن قابل تبدیل شد،‌ گاه وبیگاه بعد از گلزنی، به سرعت پیراهن از تنش در آورده که همین امر باعث خرسندی عمده هواداران در سطح جهانی نشده است.

8- حضور در تیم‌هایی که محبوب هواداران نیستند!

رونالدو در سال 2003 به منچستریونایتد نقل مکان کرد. در این تیم انگلیسی او به سرعت محبوب هواداران تیم شد.

اما از آن سو در انگلیس منچستریونایتد، فقط هواداران این تیم، شیاطین سرخ را دوست دارند و من‌یونایتد به هیچ‌وجه محبوب کل هواداران در انگلیس نیست.

همین حس نیز در مورد رئال مادرید در اسپانیا وجود دارد. در اسپانیا به جز هواداران رئال، بقیه فوتبال دوستان می‌گویند مادریدی‌ها مثل جاروبرقی، ستارگان فوتبال جهان را می‌گیرد و باعث تضعیف تیم‌های دیگر می‌شوند.

از آنجایی که در این دو تیم، رونالدو، چهر‌ه‌ایی کاملا تاثیرگذار و توانمند بوده، حس تنفر نسبت به خودش را در سطح جهانی افزایش داده است.

9 – رونالدو فوتبالیستی که می‌درخشد

در این نکته شک و تردیدی نیست که رونالدو یکی از درخشان‌ترین بازیکنان کنونی دنیای توپ گرد است. او همواره یک ماشین گلزنی بوده که تماشاگران را به اعجاب وامی‌دارد که چگونه گل‌هایش را به راحتی به ثمر می‌رساند.

بدیهی است برای خیلی‌ها این درخشش او، خوشایند نیست و نسبت به این خصلت و توانایی او، حسادت می‌کنند.

10: رونالدو، فوق‌ستاره‌ایی که دستمزد بسیار سنگین دریافت می‌کند

در شرایطی که روز به روز اخباری در مورد وضعیت فقر و ناتوانی مالی مردم سراسر جهان ، در رسانه‌ها انتشار و انعکاس می‌یابد، بازیکنان فوق‌ستاره فوتبال از جمله کریستیانو رونالدو درآمد‌های بسیار نجومی و باورنکردنی دارند.

درآمد‌هایی که گاه صرف امور به ظاهر بیهوده مانند سفرهای غیرضروری، خودرو های گران‌قیمت و تشریفاتی، لباس‌های بسیار گران‌ و ... می‌شود.

رونالدو که سالیانه 17 میلیون یورو(70 میلیارد تومان ) حقوق از رئال مادرید می‌گیرد، متوسط حقوق سالیانه تحصیل‌کرد‌ه‌ها در سراسر جهان 40 هزار یورو(148 میلیون تومان )‌در سال است. رقمی که حقوق یک روز رونالدو هم نمی‌شود.


ویدیو مرتبط :
10 گل و 10 تکنیک برتر کریس رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل عصبانیت مادر رونالدو از کریس جونیور



اخبار,اخبارورزشی,کفش طلا

دلیل عصبانیت مادر رونالدو از کریس جونیور پیش از شروع مراسم اهدای کفش طلا به کریستیانو رونالدو، دوربین های حاضر در مراسم، مادر رونالدو را در حالتی عصبانی شکار کردند

برای بسیاری جای تعجب داشت که چرا مادر رونالدو در مراسمی که قرار است کفش طلای چهارم به پسرش اهدا شود، عصبانی بوده است. امروز رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که کریس جونیور، فرزند کریستیانو، از مادربزرگ خود در مورد اینکه لئو مسی چند بار کفش طلا را تصاحب کرده؟ 4 بار یا 5 بار؛ سوالی مطرح کرده که باعث عصبانیت وی شده است. او در جواب نوه ی خود با چهره ای عصبانی گفت که دوست ندارم چیزی در مورد مسی از من سوال کنی!

 

 اخبارورزشی  -  ورزش  سه