ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


در این مطلب به ۱۰ بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال جهان می پردازیم. نیمار با رد پیشنهادهای نجومی منچستریونایتد هنوز در مقام سوم این فهرست قرار دارد.

سوت: در این مطلب به ۱۰ بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال جهان می پردازیم. نیمار با رد پیشنهادهای نجومی منچستریونایتد هنوز در مقام سوم این فهرست قرار دارد.

۱۰. کوین دی بروین

کوین دی بروین چند روز پیش با قراردادی ۵۴ میلیون پوندی به باشگاه منچسترسیتی پیوست. این بازیکن جوان از تیم وولفسبورگ در این فصل جدا شد و به منچسترسیتی رفت. پیشتر خوزه مورینیو که روزی سرمربیگری او را در چلسی برعهده داشت گفته بود که این بازیکن نق نقو بوده است!

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


۹. ادینسون کاوانی

قرارداد ادینسون کاوانی با پاریس سنت ژرمن که باعث شد این بازیکن از ناپولی به این باشگاه برود با قیمت ۵۵ میلیون پوند، این بازیکن را در فهرست گرانترین بازیکنان تاریخ فوتبال قرار داده است.

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


۸.کاکا

کاکا ستاره برزیلی تیم های آ ث میلان و رئال مادرید که هنوز هم توپ می زند با قراردادی ۵۶ میلیون پوندی از آ ث میلان به رئال مادرید پیوسته بود و پس از گذشت سال ها از این قرارداد هنوز این ستاره برزیلی در میان ۱۰ بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال قرار دارد.

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


۷. زلاتان ابراهیموویچ

زلاتان پیش از اینکه به پاریس سنت ژرمن برود با قراردادی معادل ۵۹ میلیون پوند از اینترمیلان به بارسلونا رفته بود.

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


۶. آنخل دی ماریا

دی ماریا با اینکه از مسئولین رئال مادرید ناراضی بود و نهایتا با قرارداد ۵۹.۷ میلیون پوندی به منچستریونایتد پیوست در نقل و انتقالات امسال به باشگاه پاریس سنت ژرمن پیوست اما هنوز قرارداد این بازیکن با منچستریونایتد وی را در میان یکی از گرانترین بازیکنان تاریخ فوتبال قرار داده است.

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


۵. خامس رودریگز

رودریگز که با آقای گل شدن در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خودش را به جهانیان معرفی کرد باعث شد تا پرز رئیس باشگاه رئال مادرید با صرف مبلغی معادل ۶۳ میلیون پوند درمورد این بازیکن یک رکوردشکنی کند و رودریگز جوان را در همین ابتدای دوران حرفه ای اش در میان گرانترین بازیکنان جهان قرار دهد. رودریگز با این قرارداد از موناکو به رئال مادرید پیوست.

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


۴. نیمار

نیمار بازیکن جوان و برزیلی که هرگاه در تیم ملی کشورش غایب شده، آن تیم با شکست های سنگین جام ها را ترک کرده است با قرارداد ۷۱.۵ میلیون پوندی از باشگاه سانتوس برزیل به بارسلونا رفت. این بازیکن پیشنهاد ۱۸۲ میلیونی منچستریونایتد را برای پیوستن به این باشگاه رد کرد تا در باشگاهی که مورد علاقه اش است بماند.

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


۳. لوئیس سوارز

لوئیس سوارز که دو فصل پیش را در لیورپول بود و گل های خوبی هم برای این باشگاه به ثمر رساند فصل گذشته با مبلغ ۷۵ میلیون پوند از این باشگاه به بارسلونا پیوست. این بازیکن به خاطر محرومیتی که پس از جام جهانی برزیل برایش پیش آمد تا چند ماه برای بارسا نمی توانست به میدان رود اما پس از اتمام محرومیتش توانست به یکی از فرشته های نجات این تیم در کسب سه گانه تبدیل شود.

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


۲. کریستیانو رونالدو

رونالدو یکی از اکتشافات الکس فرگوسن برای منچستریونایتد به حساب می آید. این بازیکن جوان حدود ۲۰۰ گل در زمانی که در باشگاه یونایتد حضور داشت برای این تیم به ثمر رسانده است. او پس از آن با قراردادی معادل ۸۰ میلیون پوند به رئال مادرید آمد و دوره ای بهتر را در این باشگاه برای خود رقم زد و از نزدیک با لیونل مسی مبارزه ای را آغاز نمودند.

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


۱. گرت بیل

گرت بیل یکی از گرانترین بازیکنان دنیاست. منچستریونایتد هرسال پیشنهادی برای جذب وی می دهد و اخیرا برای جذب این بازیکن ۱۴۰ میلیون پیشنهاد کرده بودند که از سوی این بازیکن رد شد. گرت بیل از باشگاه تاتنهام با قراردادی به مبلغ ۸۶ میلیون پوند به رئال مادرید آمد تا گرانترین بازیکن دنیا شود.

10 بازیکن گران قیمت تاریخ فوتبال


ویدیو مرتبط :
10 بازیکن گران قیمت بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

10 بازیکن گران‌قیمت تاریخ فوتبال آسیا



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال آسیا

سونگ هیونگ مین مهاجم کره ای تاتنهام گران قیمت‌ترین بازیکن قاره کهن محسوب می شود.

 وضعیت فوتبال در قاره آسیا پس از جام جهانی 98 رو به بهبود بوده و بازیکنان زیادی از این قاره در صدر فوتبال اروپا توپ می‌زنند. پس از آن‌که بازیکنان ایرانی در سال‌های پس از جام جهانی 98 حضور پررنگی در فوتبال اروپا داشتند اکنون بازیکنان کره‌ای و ژاپنی سردمداران بازیکنان آسیایی در فوتبال اروپا هستند.

سایت اخبار فوتبال آسیا 10 بازیکن گران قیمت آسیایی را که به فوتبال اروپا ترانسفر شدند معرفی کرد که در صدر این فهرست سونگ هیونگ مین کره ای قرار دارد که چند ماه پیش با قرارداد 30 میلیونی از بایرلورکوزن به تاتنهام رفت. این مهاجم گلزن کره‌ای که هواداران فوتبال در کره جنوبی او را به خاطر شباهت بازی با بازی رونالدو لقب سونالدو دادند یکی از برترین بازیکنان کره در انتخابی جام جهانی روسیه نیز بوده است.

در زیر فهرست 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ فوتبال آسیا را مرور می کنیم:

1. سونگ هیون مین از بایرلورکوزن به تاتنهام / 30 میلیون یورو/ 2015

2. هیده توشی ناکاتا از رم به پارما / 26 میلیون یورو / 2011

3. هیده توشی ناکاتا از پروجیا به رم / 22 میلیون یورو / سال 2000

4. شینجی کاگاوا از بروسیا دورتموند به منچستریونایتد/ 16 میلیون یورو/ 2012

5. سونگ هیون مین از هامبورگ به بایرلورکوزن / 10 میلیون یورو/ 2013

6. شینجی اوکازاکی از ماینتس به لسترسیتی / 9.5 میلیون یورو / 2015

7. کیسوکه هوندا از ونلو به زسکا مسکو / 9 میلیون یورو / 2010

8. کی سونگ یونگ از سلتیک به سوانزی / 8.2 میلیون یورو / 2012

9. پارک جی سونگ از آیندهوون به منچستریونایتد / 4.5 میلیون یورو / 2010

10. دونگ فانگ ژو از دالیان به منچستریونایتد / 3.9 میلیون یورو / 2004

 

 اخبار ورزشی  -  ایسنا