ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

‌بلاتر: رئیس بعدی از من بدتر است


سب ‌بلاتر رئیس ‌فیفا بر این باور است که با انتخاب یک رئیس جدید هیچ‌گونه اصلاحاتی در کنفدراسیون جهانی فوتبال (‌فیفا) صورت نخواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران: سب ‌بلاتر رئیس ‌فیفا د ر تازه‌ترین اظهارنظر خود را پاک‌ترین فردی دانست که بر کرسی ریاست ‌فیفا حکمرانی کرده است .

‌بلاتر افزود: بازداشت چندین عضو سابق کمیته اجرایی فیفا با مشکلاتی خارج از ‌فیفا مرتبط بوده و اتهامات آن‌ها هیچ ربطی به ‌فیفا ندارد.

وی خاطرنشان کرد : از ‌چانگ یکی از نامزدان ریاست ‌فیفا باوجود 17سال حضور در این نهاد مهم بین ‌المللی به دلیل تصاحب کرسی ریاست فدراسیون جهانی فوتبال به شدت عصبانی هستم.


ویدیو مرتبط :
رئیس FIFA سپ بلاتر استعفا داد !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشایی؛ رئیس جمهور بعدی ایران



مشایی؛ رئیس جمهور بعدی ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس نوشت:

یکی از سایت های جریان انحراف از هم اکنون رئیس دولت یازدهم را معرفی کرد.

یکی از سایت های حامی دولت در نظرسنجی ای تحت عنوان «به نظر شما رئیس جمهور بعدی ایران کیست؟»،کوشید تا از ۷ گزینه برای کاندیداتوری جهت شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرده بردارد.

این سایت از سعید جلیلی،سید محمد خاتمی،محمد باقر قالیباف،علی لاریجانی،لنکرانی،اسفندیار رحیم مشایی و علی اکبر ولایتی به عنوان گزینه های نظرسنجی خود استفاده کرده و مدعی شد که مشایی با اقبال ۵۰ درصدی مخاطبان نظر سنجی خود مواجه شده است!

به نظر می رسد برخی جریانات خاص سیاسی با انتشار مطالب هدف دار انتخاباتی به دنبال رسیدن به اهداف خاص حزبی و گروهی خود در آخرین سال خدمت رسانی دولت دهم هستند./انتخاب