ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

۷۵ هزار بلیط برای داربی فروخته خواهد شد



 

 

 

رییس سازمان لیگ برتر اعلام كرد كه برای بازی داربی ۷۵ هزار قطعه بلیت فروخته خواهد شد.

عزیز محمدی درباره بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و استقلال گفت: در تصمیم اتخاذ شده، بنا شد برای بازی داربی ۷۵ هزار قطعه بلیت فروخته شود. بلیت این دیدار، در روز بازی و از ساعت ۷ صبح در گیشه‌های بلیت فروشی استادیوم آزادی به فروش خواهد رسید و هواداران دو تیم می‌توانند با مراجعه به ورزشگاه نسبت به خرید بلیت بازی اقدام كنند.

وی از افزایش گیشه‌های بلیت فروشی خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام هواداران مشتاق برای خرید بلیت با هماهنگی انجام شده با مجموعه ورزشی آزادی، تعداد گیشه‌های بلیت‌فروشی افزایش پیدا خواهد كرد. ضمن اینكه تمهیدات لازم برای جلوگیری از خروج هواداران از ورزشگاه آزادی پس از ورود به استادیوم اندیشیده شده است.

رییس سازمان لیگ در پایان از تایید ورزشگاه مس كرمان توسط كنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد و گفت كه كمبودهای این ورزشگاه برای میزبانی از تیم‌های آسیایی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شده است.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
اوج گرفتن بلیط هواپیمای مشهد تا 600 هزار تومانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پر پرنده حدوداً ۶ هزار دلار فروخته شد



 

پر پرنده حدوداً ۶ هزار دلار فروخته شد

 

یکی از پرهای پرنده ای در نیوزلند ۵ هزار و ۸۸۰ دلار آمریکایی فروخته شد.این پر متعلق به یک پرنده سیاه است که هم اکنون نسل آن منقرض شده و آخرین بار در سال ۱۹۰۷ دیده شده است.

 

این پر که از قسمت دم پرنده کنده شده ۸ هزار و ۴۰۰ دلار نیوزلندی برابر با ۵ هزار و ۸۸۰ دلار آمریکایی فروخته شد.

 

هاکیمیت هاروود، محقق موزه ملی تپاپا نیوزلند در این باره گفت: روئسای قبایل ماوری که ساکنان اصلی نیوزلند هستند در مراسم سنتی به عنوان سمبل از پر این پرنده استفاده می کردند.