ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

۶۰ هزار نیمار در بازی آلمان و برزیل


یک شرکت بازرگانی به یاری تیم ملی فوتبال برزیل آمد و برای دیدار با آلمان ۶۰ هزار ماسک با تصویر نیمار در اختیار هواداران می‌گذارد. بیست چهارده: یک شرکت بازرگانی در ریودوژانیرو برای آنکه غیبت اجباری نیمار در جدال با مانشافت‌ها (آلمان) حس نشود و «سلسائو» (برزیل) با روحیه وارد دیدار نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ شود، اقدام به تهیه ۶۰ هزار ماسک با تصویر نیمار کرده است که به روی صورت‌ خود زده و ۹۰ دقیقه تیم کشور میزبان را تشویق کنند.


این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که در خلال جام زمانی که هواداران تیم اروگوئه قصد استفاده از ماسک‌های سوارز را داشتند، فیفا مانع آن شد.

پیکارهای جام جهانی از تاریخ ۲۳ خرداد شروع شد و تا ۲۲ تیر ماه ادامه خواهد یافت.


ویدیو مرتبط :
طنز نیمار بعد از باخت برزیل مقابل آلمان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش 2 هزار دلاری بلیت بازی برزیل - آلمان


چند ساعت مانده به شروع دیدار تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی، قیمت بلیت این مسابقه در بازار سیاه به مبلغ 2 هزار دلار رسیده است. خبرگزاری مهر: چند ساعت مانده به شروع دیدار تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آلمان در مرحله نیمه نهایی جام جهانی، قیمت بلیت این مسابقه در بازار سیاه به مبلغ 2 هزار دلار رسیده است.


تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آلمان از ساعت 30 بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) در اولین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام جهانی در شهر بلوهوریزنته به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که بازار سیاه بلیت قبل از این مسابقه حسابی داغ است و قیمت هر بلیت به 2 هزار دلار هم رسیده است. این بیت‌ها در فرودگاه، پایانه اتوبوس‌ها و مقابل استادیوم فروخته می‌شود.

همین مساله انتقادات را نسبت به برگزاری این مسابقه در ورزشگاه 59 هزار نفری مینیرائو بر انگیخته است و نگرانی‌هایی را از اینکه دیدار نیمه نهایی در ورزشگاه 90 هزار نفری مارکانا برگزار نشده، ایجاد کرده است.