ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

۴۳۰ میلیون به حساب استقلال واریز شد


اسپانسر تیم فوتبال استقلال امروز مبلغ ۴۳۰ میلیون تومان به حساب باشگاه واریز کرد.

خبرگزاری فارس: اسپانسر باشگاه استقلال صبح امروز مبلغ 430 میلیون تومان به حساب این باشگاه واریز کرد.

استقلالی‌ها که پیش از این در قرارداد با اسپانسر برای پرداخت در موعدهای مختلف به تفاهم رسیدند قرار است این مبلغ را به حساب بازیکنان واریز کنند.

در بین بازیکنان استقلال آندرانیک تیموریان، پژمان نوری، مگویان، داسیلوا، محمد قاضی و فخرالدینی موعد پرداخت مطالباتشان از چند هفته پیش رسیده‌ است.

قرار است حامی مالی باشگاه استقلال دو هفته دیگر نیز مبالغی را به حساب این باشگاه واریز کند.


ویدیو مرتبط :
واریز به حساب های ۲۲ درصدی ممنوع شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واریز 800 میلیون دیگر به حساب استقلال


درحالی که از ابتدا عنوان شده بود وزارت ورزش و جوانان قرار است 3 میلیارد تومان به استقلال کمک کند اما مبلغ مورد نظر دو میلیارد تومان است.

خبرگزاری فارس: درحالی که از ابتدا عنوان شده بود وزارت ورزش و جوانان قرار است 3 میلیارد تومان به استقلال کمک کند اما مبلغ مورد نظر دو میلیارد تومان است.

 دو هفته قبل اعلام شده بود که وزارت ورزش و جوانان قصد دارد مبلغ سه میلیارد تومان به باشگاه استقلال کمک کند اما مبلغی که هفته گذشته به استقلال پرداخت شد یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود.

این درحالیست که در خبرها آمده بود که به باشگاه پرسپولیس 5 میلیارد تومان کمک شده است.

در این خصوص بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: من نمی دانم وزارت ورزش به پرسپولیس چه میزان کمک کرده است اما در ابتدای فصل باشگاه استقلال 3 میلیارد تومان از وزارت ورزش قرض کرده است و قرار هم شده بود 2 میلیارد دیگر به ما کمک شود که تاکنون یک میلیارد و دویست میلیون تومان داده اند و مابقی را هم می دهند که می شود دو میلیارد تومان.