ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

۱۷ مربی فوتبال ایران ممنوع‌الفعالیت شدند



ممنوع‌الفعالیت مربی فوتبال ایران,ممنوع‌الفعالیت شدن مربیان ایران,تخلفات حرفه‌ای فوتبال

۱۷ مربی فوتبال ایران ممنوع‌الفعالیت شدند

هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال اعلام کرد که مجوز مربیگری ۱۷ مربی برای حضور در رده‌های مختلف صادر نخواهد شد.

هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال در آستانه آغاز فصل جدید مسابقات فوتبال در رده‌های مختلف کار بررسی صلاحیت مربیان شاغل در فوتبال ایران را با همکاری سایر نهادهای مربوط انجام داد و در نهایت با بررسی این اسامی مجوز فعالیت 304 مربی فوتبال کشور صادر شد.

 

نکته مهم اینکه از میان اسامی ارسال شده مجوز کار 17 مربی صادر نشده و از حضور این افراد به عنوان مربی ممانعت می‌شود. چند نام آشنا نیز در میان این 17 تن دیده می‌شود و این مربیان ممنوع الفعالیت هستند./تسنیم

 

 


ویدیو مرتبط :
حظور جوانترین سر مربی فوتبال ایران در برنامه ب مثل بهار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 مربی ممنوع الفعالیت در لیگ برتر ایران


دبیر ستاد منشور اخلاقی می گوید که امسال نیز 3، 4 مربی نمی توانند در لیگ برتر فعالیت کنند.

جام جم: این روزها خبری عجیب در محافل ورزشی به گوش می رسد، خبری با این مضمون که پرویز مظلومی سرمربی سابق مس کرمان و استقلال تهران به واسطه ممنوع الفعالیت شدن، نمی تواند در تیمی مربیگری کند.

در واکنش به این موضوع حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی گفت: تاکنون حکمی مبنی بر اینکه مظلومی نمی تواند در تیمی فعالیت کند، صادر نشده است. البته ستاد منشور اخلاقی اتفاقات مربوط به باشگاه مس کرمان در فصل گذشته را به جد دنبال می کند، زیرا اعتقاد داریم سال گذشته در این باشگاه کرمانی اتفاقات عجیب و غریب بسیاری رقم خورد.

اما این تمام اتفاقات مربوط به ستاد منشور اخلاقی نیست، حالا خبر می رسد که برای فصل آینده هم 3 مربی نمی توانند در تیم های لیگ برتری فعالیت کنند.

دراین خصوص یکی از مدیران سازمان لیگ با تایید موضوع فوق، مدعی شد که فدراسیون فوتبال و ستاد منشور اخلاقی مباحث اخلاقی را به جد دنبال می کنند تا جایی که تا به امروز مسجل شده که 3 مربی نمی توانند در لیگ برتر فعالیت داشته باشند.