ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

۱۶ بازیکن به تیم ملی فوتسال دعوت شدند


اردوی تیم ملی فوتسال از فردا (شنبه) در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که بر همین اساس خسوس سرمربی تیم ملی از 16 بازیکن جهت حضور در این اردو دعوت کرد.

فدراسیون فوتبال: اردوی تیم ملی فوتسال از فردا (شنبه) در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که بر همین اساس خسوس سرمربی تیم ملی از 16 بازیکن جهت حضور در این اردو دعوت کرد.

علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، باقر محمدی، فرهاد توکلی، حمید احمدی، محمد شجری، قدرت بهادری، وحید شفیعی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علی ابراهیمی، مهدی جاوید، محمد طاهری، مهران عالیقدر، علیرضا رفیعی، علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی 16 بازیکنی هستند که از سوی خسوس کاندلاس به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

ملی پوشان باید فردا (شنبه) رأس ساعت 14 با حضور در کمپ تیم‌های ملی خود را به کادرفنی معرفی کنند.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی فوتسال: دعوت شمسایی به تیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چند بازیکن مس باید به تیم ملی دعوت شوند



 

چند بازیکن مس باید به تیم ملی دعوت شوند

 

مدیرعامل باشگاه مس کرمان:

چند بازیکن مس باید به تیم ملی دعوت شوند

مدیرعامل باشگاه صنعت مس گفت : اعتقاد دارم چند بازیکن تیم مس باید به تیم ملی دعوت شوند و این حق برخی از نفرات ماست که چنین فرصتی‌‎ در اختیارشان قرار بگیرد.

سید نصرالله گنجعلیخانی گفت: بازیکنان مس در دیدار با سپاهان و پرسپولیس نشان دادند توانایی‌های بالایی دارند و جایگاه کنونی این تیم به هیچ عنوان شایسته این تیم نیست. بدشانسی و مشکلات دیگر باعث حضور تیم مس در جمع تیم‌های پائین جدول بوده است.

وی ادامه داد: بازیکنان در هفته‌های اخیر با تمام توان برای موفقیت تیم به میدان می‌روند که ما هم همین توقع را از آنها داریم، قطعا تیم مس هم می‌تواند در بازی‌های آینده نتایج مطلوبی را کسب و بزودی به رده‍‌های بالاتر جدول صعود کند.

مدیرعامل باشگاه مس گفت: قطعا داشتن کادرفنی با تجربه و با دانش در کنار اتحاد تیمی و همدلی می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌‎های آینده تیم مس باشد.