ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک مدافع به جمع شاگردان مورینیو اضافه شد


تیم فوتبال چلسی در آخرین روز از بازار نقل‌و‌انتقالات یک مدافع را از فوتبال باشگاهی فرانسه به خدمت گرفت.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که پاپی جیبولوجی، مدافع تیم نانت فرانسه را با قراردادی چهار ساله به خدمت گرفته است.

این مدافع 26  ساله سنگالی که با یک متر و 92 سانت قد، گزینه خوبی برای دفاع از دروازه‌ آبی‌های لندن در حملات هوایی است، سال 2010 به نانت پیوست و در این تیم 9 گل نیز به ثمر رسانده است.

پاپ جیبولوجی، دومین مدافعی است که آقای خاص در تابستان امسال به خدمت گرفته است. پیش از او بابا رحمان، دفاع چپ تیم آگزبورگ را جذب کرده بود.

مشکلات دفاعی آبی‌های لندن در چهار هفته اول لیگ برتر انگلیس که در آنها 9 گل خورده، مورینیو را بر آن داشته است که در آخرین روز بازار نقل‌و‌انتقالات نسبت به تقویت خط دفاع تیم خود اقدام کند و به همین منظور مدافع میانی نانت را به خدمت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
شاگردان مورینیو شالکه را تحقیر کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین عكس و خبرها از قلب یخی/ بازغی، یاری و رستمی به جمع بازیگران اضافه شدند



قلب یخی,سری جدید قلب یخی,مجموعه قلب یخی

 

كافه سینما- به گزارش كافه سینما به نقل از روابط عمومی قلب یخی پژمان بازغی ، حسین یاری و امیرحسین رستمی جلوی دوربین قلب یخی رفتند.

 

مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری سری جدید این مجموعه است فصل سوم سریال نمایش خانگی قلب یخی به کارگردانی سامان مقدم از 24 خرداد ماه در تهران کلید خورد و تا کنون 15 جلسه فیلمبرداری را پشت سر گذاشته اند.

 

هدیه تهرانی ، مهران مدیری و رضا عطاران پیش از این جلوی دوربین این سریال رفته اند.... / كافه سینما