ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک عراقی 18 ساله در راه پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,بشار رسن

هافبک ۱۸ ساله عراقی در راه پیوست به پرسپولیس قرار دارد.

بشار رسن، هافبک تیم ملی عراق در صورت موافقت نهایی مسئولان باشگاه پرسپولیس به این تیم خواهد پیوست. این هافبک 18 ساله عراقی هفته گذشته به برانکو ایوانکوویچ معرفی شد و او بعد از تماشای فیلم بازی‌های این بازیکن موافقت اولیه خود را با جذب وی اعلام کرد.

برانکو در آخرین نشستش با علی‌اکبر طاهری رضایت اولیه خود را برای جذب بشار رسن اعلام کرد و در صورتی که مسئولان فنی باشگاه پرسپولیس نیز رضایت دهند این بازیکن به زودی برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس راهی ایران خواهد شد.

بشار رسن تمام رده‌های سنی تیم ملی عراق را طی کرده است و به تازگی نیز به تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شده و یک بازی ملی در کارنامه این بازیکن 18 ساله دیده می‌شود. پست اصلی این بازیکن 175 سانتیمتری هافبک طراح است و قابلیت بازی در کناره‌ها را نیز دارد.

اخبار ورزشی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
عشق ورزی پسر ده ساله به دختر 18 ساله((دكتر انوشه))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درخشان؛ اگر عراقی نشد، دورگه را جذب می کنیم / آنطور که من دلم می خواست پرسپولیس بسته نشد / آبروی 50 ساله ام را گذاشتم



اخبار,اخبار ورزشی ,حمید درخشان

 

اخبار ورزشی - درخشان؛
اگر عراقی نشد، دورگه را جذب می کنیم / آنطور که من دلم می خواست پرسپولیس بسته نشد / آبروی 50 ساله ام را گذاشتم

سرمربی پرسپولیس گفت: «باید به بازیکنان فرصت بدهیم تا وزنشان را کم کنند و به آمادگی کامل برسند.»

حمید درخشان در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص مشکلات پرسپولیس اظهار داشت: «مشکلات باشگاه پرسپولیس خیلی زیاد بوده است. ما در شرایطی که باید بازیکن جذب می کردیم، مشکلاتمان زیاد شد. بعد از اینکه فاصله زیاد شد و با توجه به محدود بودن وقت دیگر کار برایمان خیلی سخت شد.»

وی ادامه داد: «با توجه به نبودن مدیرعامل فرصت را از دست دادیم. ما به دنبال بازیکنان خیلی خوب از باشگاه های خوب کشور بودیم که وقتی نامه نگاری کردیم، آنها را به ما ندادند. البته نتوانستیم بحث مالی مدنظر آنها را تامین کنیم. این مساله گذشت تا اینکه طاهری آمد و در 2، 3 روز آخر کارمان را جدی پیگیری کردیم که برخی از تیم ها بازیکنانشان را به ما نداده بودند و همکاری نکردند.»

درخشان همچنین گفت: «در واقع ما 3 روز با توجه به تمدید نقل و انتقالات وقت داشتیم. حتی ما بازیکن داخلی خودمان را در روز آخر و بابک حاتمی را 11 شب قرارداد بستیم. متاسفانه بازیکنان مدنظر را جذب نکردیم. آنطور که می خواستیم نتوانتستیم کار کنیم و آنطور که من دلم می خواست تیم برای نیم فصل دوم بسته نشد.»

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: «من حیثیت و آبروی 50 ساله ام را برای پرسپولیس گذاشتم. مردم و هواداران همه چیز را می بیینند و الان هم از آنها می خواهم که شرایط ما را درک کنند و بدانند که تمام زحماتمان را کشیدیم.»

وی درباره بازیکنان برزیلی تیمش گفت: «اگر یادتان باشد 20 روز زمان نقل و انتقالات داشتیم و این بازیکن تماما برای حضور در تیم ما کاندیدا شده بود. 10 روز بازیکنان خودمان را مرخصی داده بودم و آنها نیز اضافه وزن پیدا کرده بودند. این بازیکن نیز در این مدت هیچ تمرینی انجام نداده بود و شاید وضعیت بدنی اش خوب نباشد. باید به بازیکنان فرصت بدهیم تا وزنشان را کم کنند و به آمادگی کامل برسند تا در شروع بازی ها با این مشکل روبرو نباشیم.»

درخشان در خصوص وضعیت جذب روجرینیو خاطرنشان کرد: «این بازیکن آمده اما هنوز جذب نشده است و کارش باید انجام شود تا کامل به اردوی مدنظرمان برویم.»

وی در خصوص جدایی نیلسون افزود: «خودش گفته بود که نمی تواند بماند و پول زیادی را درخواست کرده بود. ما هم درخواست کردیم که از دروازه بان داخلی خودمان که سرمایه ملی است، استفاده کنیم. به نیلسون پیشنهاد کردیم که اگر می توانی بعد از مرخصی برگرد اما خودش برنگشت و به موقع در تمرینات حاضر نشد و به همین دلیل در روز آخر یک دروازه بان گرفتیم.»

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: «یک هافبکی که بتواند به ما کمک کند باید جذب کنیم. به یک بازیکن خارجی دیگر هم نیاز داریم. دفاع چپ را هم 2 گزینه داریم که یکی از آنها را جذب می کنیم.»

وی درباره 2 بازیکن خارجی مدنظرشان افزود: «بازیکن عراقی که به دنبالش بودیم، قرارداد دارد و نمی تواند به ایران بیاید. فقط بازیکنی الان می تواند بیاید که قبل از پایان نقل و انتقالات قرادادش را فسخ کرده باشد. بازیکن فلسطینی 2 ملیتی است و می تواند در آسیا برای ما بازی کند. اگر بازیکن عراقی نشد، این را جذب می کنیم. صحبت هایش را داریم، انجام می دهیم که بازی هایش را تمام کند، به جمع ما بیاید. او اصلیت شیلیایی دارد.»

اخبار ورزشی - رادیو ورزش