ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک دقیقه سکوت در تمرین تیم ملی


آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از رویارویی با تیم ملی هند در شرایطی برگزار شد که اعضای تیم به یاد دو خبرنگار درگذشته و به خاطر حادثه تروریستی روزگذشته بروکسل یک دقیقه سکوت کردند.

خبرگزاری فارس: آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران به منظور آماده‌سازی این تیم برای دیدار مقابل هند از هفته نهم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

* تمرین امروز با حضور تمامی بازیکنان دعوت شده به اردو برگزار شد. علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد دو لژیونری که طی روزهای گذشته غیبت داشتند در تمرین امروز شرکت کردند. این در حالی است که رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی به خاطر کشیدگی از ناحیه کشاله ران در تمرین امروز هم در تمرین گروهی حضور نداشت تا بدین ترتیب بازی با هند را از دست بدهد.

* در تمرین امروز باد شدیدی در جریان بود به شکلی که بازیکنان بعد از دقایقی از تمرین مجبور به استفاده از بادگیر سبزرنگ شدند.

* اتوبوس تیم ملی ساعت 11 و 15 دقیقه وارد مجموعه پژوهشگاه مجموعه نفت شد. بازیکنان تک به تک به زمین آمدند. در ابتدای کار وریا غفوری و مرتضی پورعلی گنجی به صورت اختصاصی آماده تمرین امروز شدند.

* بازیکنان در سه گروه و با بازی آقا وسط به اختیار بدن‌هایشان را گرم کردند که در این میان لژیونرهای قطری بیشتری در یک گروه حضور داشتند اما گروهی که سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش،‌رامین رضائیان و سعید عزت اللهی در آن بودند بیشتر شلوغ می‌کردند و رضائیان و آزمون بیشتر کری خوانی می‌کردند.

* قبل از آغاز رسمی تمرین امروز بازیکنان تیم ملی به همراه کادرفنی به خاطر سالگرد فوت دو خبرنگار ایرانی(میلاد اسلامی و حسین جوادی) و همچنین حادثه تروریستی در بروکسل یک دقیقه سکوت کردند. بازیکنان تیم ملی حلقه اتحاد تشکیل دادند و با انداختن دست به گردن یکدیگر به شکل نمادین با خانواده‌های جان باختگان همدردی کردند. در این میان کی‌روش در جمع بازیکنان گفت امیدوارم صلح در جهان به طور همیشگی برقرار شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

* از سوی خبرنگاران و عکاسان استقبال خوبی از تمرین امروز به عمل آمد. حتی چند تن از ساکنین مجموعه پژوهشگاه نفت از جمله یک هوادار معلول در حاشیه تمرین دیده می‌شوند.

*از ساعت 11 و 35 دقیقه و با سوت کی‌روش تمرین به صورت رسمی آغاز شده و در این بین بازیکنان با دویدن در عرض زمین کارشان را آغاز کردند. گلرها به صورت اختصاصی کار می‌کردند. در این بین قوچان‌نژاد همراه با پزشک تیم ملی کارهای درمانی را انجام داد.

*علی کفاشیان و مهدی تاج رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با گذشت دقایقی به تمرین تیم ملی آمدند.

* کی‌‌روش، تاج،کفاشیان و افشین پیروانی در جلسه سرپایی با یکدیگر مشغول صبحت شدند که در این بین خنده‌های آنها جالب بود. همچنین قوچان‌نژاد با دیدن کفاشیان و تاج سمت آنها رفت و طرفین سال جدید را به یکدیگر تبریک گفتند.

* از ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه بازیکنان به دو گروه سفید و قرمز تقسیم شدند و کار تاکتیکی را آغاز کردند.


ویدیو مرتبط :
اختصاصی از استرالیا: ۷ دقیقه همراه با تمرین تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک دقیقه سکوت در تمرین تیم‌ملی/ کی‌روش: امیدوارم صلح در دنیا برقرار شود



 اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی, تیم ملی

تمرین امروز تیم ملی در حالی برگزار شد که با سکوت یک دقیقه‌ای بازیکنان و کلیه عوامل این تیم همراه بود.

به گزارش ایسنا، امروز (4 فروردین‌ ماه) مصادف با سالروز درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار ایرانی که در سانحه هواپیمایی ژرمن وینگز جان خود را از دست داده بودند و نیز یک روز پس از حوادث تروریستی فرودگاه بروکسل بلژیک، تیم ملی با یک دقیقه سکوت کار خود را آغاز کرد.

کی‌روش که کلیه بازیکنان را به میانه زمین فرا خوانده بود،‌ اظهار کرد: امروز مصادف با سالروز درگذشت دو خبرنگار ایرانی و نیز یک روز پس از اتفاقات تروریستی بروکسل است. امیدواریم دیگر چنین اتفاقاتی در دنیا رخ ندهد و شاهد صلح باشیم.

وی ادامه داد: هرچند یک سال از اتفاق تلخی که برای دو تن از خبرنگاران خوب رسانه‌ افتاد می‌گذرد ولی ما هنوز از سانحه هوایی سال گذشته ناراحت هستیم. همچنین اتفاق تلخی که دیروز در بلژیک رخ داد، من را بسیار ناراحت کرد. متاسفانه در جهانی زندگی می‌کنیم که هر روز امکان این وجود دارد اتفاق بدی رخ دهد و خبر ناگواری بشنویم. به همراه کادر فنی و بازیکنان باید برای از دست رفتنگان و خانواده‌های آنها، خودمان و نیز خانواده‌های خودمان دعا کنیم که شاهد این اتفاقات نباشیم. همچنین به هیچ عنوان نباید نسبت به اتفاقاتی که در اطراف‌مان رخ می‌دهد، بی‌تفاوت باشیم. تمامی افراد جهان و در ادیان مختلف، این استحقاق و لیاقت را دارند که در صلح زندگی کنند و مطمئنا ما با دعاهایمان سعی خواهیم کرد این اتفاق را در قلب خودمان همیشه زنده نگه داریم. یاد و خاطره دوستان‌مان که از دست رفتند تا ابد در قلب باقی می‌ماند.

 

اخبار  ورزشی  -  ایسنا