ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک خواننده مدیر برنامه‌های رونالدو شد


یک خواننده موسیقی رپ مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو شد.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند «لیل واین» که به تازگی شرکت مدیریتی عظیمی تاسیس کرده، با اعجوبه پرتغالی رئال مادرید دوست است.

وی مسئولیت امور مدیریت اقتصادی و مالی رونالدو را در ایالات متحده پذیرفته است.

واین همچنین وظیفه دارد با کمپانی‌های کشورش در مورد قراردادهای تبلیغاتی کاپیتان تیم ملی پرتغال رایزنی کند.


ویدیو مرتبط :
سیروان میگه بقیه مدیر برنامه دارن ماهم مدیر برنامه داری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه عروسی رونالدو به مدیر برنامه‌هایش!



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

کریستیانو رونالدو ستاره ثروتمند باشگاه رئال مادرید، در جشن عروسی مدیر برنامه‌های خود جرج مندز، جزیره‌ای در یونان را به‌عنوان هدیه عروسی به او هدیه داده است..»

در گزارش‌ها آمده که این جزیره نام گذاری نشده ولی قیمت آن میلیون‌ها دلار برآورد شده است. روزنامه موندو دیپورتیو چاپ اسپانیا نوشته که رونالدو به دلیل سپری کردن تعطیلات در جزایر یونان آنها را به خوبی می‌شناسد. در مراسم ازدواج مندز مدیر برنامه‌های رونالدو که در پرتغال برگزار شد، مهمانان سرشناسی مانند الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد حضور داشتند.

 

مراسم ازدواج جرج مندز و ساندرا باربوسا، که صاحب سه فرزند هستند، در ساحلی خصوصی در پورتوی پرتغال برگزار شد.

برخی از بازیکنان سرشناس فوتبال پرتغال و اسپانیا به همراه فلورنتینو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید، لوئیز فیلیپه ویرا رئیس باشگاه بنفیکا و رومن آبرامویچ رئیس باشگاه چلسی در این مراسم حضور داشتند.

 

مربی سابق منچستریونایتد رونالدو را در سال ۲۰۰۳ از باشگاه اسپورتینگ پرتغال به خدمت گرفت، این بازیکن پس ۶ فصل حضور در منچستریونایتد در ازای ۹۴ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.

رونالدو سه بار و در سال‌های ۲۰۰۸، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ جایزه توپ طلای فیفا را کسب کرده است. این بازیکن تیم ملی پرتغال در مراسم ازدواج مندز ساقدوش داماد بود. مندز ۴۹ ساله یکی از موفق‌ترین مدیربرنامه‌‌ها در جهان فوتبال است.

 

تعداد زیادی از جزایر کوچک یونان را می‌توان به طور آنلاین خریداری کرد. به گزارش وب سایت خبری ای بی سی، مندز با داشتن ۱۰۰ میلیون یورو دارایی، یکی از پولدارترین مردان پرتغال است.

اخبار ورزشی - بهار