ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک خبر خوب برای بارسلونا


آندرس اینیستا با رفع مصدومیت همسترینگ، از امروز به تمرینات گروهی بارسلونا بازگشت.

ورزش سه: آندرس اینیستا با رفع مصدومیت همسترینگ، از امروز به تمرینات گروهی بارسلونا بازگشت.

7 مهر بود که اینیستا در بازی مقابل لورکوزن در لیگ قهرمانان، دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و زمین بازی را ترک گفت. پزشکان برای او دوری 4 هفته ای از میادین را پیش بینی کردند و حالا با گذشت 23 روز از آن مسابقه، اینیستا به تمرینات گروهی آبی اناری ها بازگشته است. این خبر خوبی برای انریکه و هواداران بارسلوناست.

بدین ترتیب پیش بینی می شود که اینیستا در بازی روز یکشنبه برابر ایبار در نوکمپ، بتواند به ترکیب بارسا اضافه شود. در غیاب اینیستا، بوسکتس یک خط جلوتر آمده و سرجی روبرتو به عنوان هافبک دفاعی بازی می کرد.

با مصدومیت سرجی روبرتو که او را به مدت 10 روز به دور از میادین نگاه خواهد داشت، اینیستا را باید بازیکن ثابت بارسلونا در مقابل ایبار بدانیم حتی اگر او 100 درصد برای این بازی آماده نباشد.


ویدیو مرتبط :
1 خبر بد T_T و یه خبر خوب ^_^ خدافظ:))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر خوش برای هواداران بارسلونا



 

 

خبر خوش برای هواداران بارسلونا

 

مهاجم شیلیایی بارسلونا برای بازی در جام خوان گامپر مشکل دارد اما به سوپرجام اسپانیا می رسد. 

به نقل از مارکا اسپانیا، آلکسیس سانچس بازیکن تازه خریداری شده بارسلونا در تمرینات قبل از بازی برگشت مقابل رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا دچار کشیدگی شدید عضله ران شد و روی نیمکت نشست.این بازیکن تحت درمان است و کادر پزشکی با تمام قوا در خدمت او است، بارسلونا به سانچس در سوپرجام اروپا مقابل اف.سی پورتو پرتغال نیاز دارد.آخرین اخبار از کادر پزشکی بارسا حاکی است این بازیکن برای درخشش در جام خوان گامپر مشکل دارد؛ اما میتواند در بازی برابر پورتو در زمین حاضر شود.