ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک خبر بد برای استقلالی ها


محسن کریمی به دلیل مصدومیت دیدارهای استقلال با سپاهان و پرسپولیس را از دست داد.

خبرگزاری فارس: محسن کریمی که روز گذشته در جریان دیدار استقلال و استقلال خوزستان دچار آسیب دیدگی شد نمی‌تواند تیمش را در دیدار های آینده و بازی با سپاهان و پرسپولیس همراهی کند.

به این ترتیب پرویز مظلومی برای بازی مهم با پرسپولیس نمی‌تواند از بازیکن جوان تیش استفاده کند.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
{ދވل ۱۸} (خبر بد و خبر خیییلییییی بد!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر بد نقل و انتقالاتی برای استقلالی ها



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


 اخبار  ورزشی - خبر بد نقل و انتقالاتی برای استقلالی ها

با اینکه اعلام شد، بازیکنان ملی‌پوش قصد تمدید ویا مذاکره با تیم‌های خواهان خود را ندارند، اما یک سایت عربی از تقدیر مدافع ملی‌پوش ایرانی خبرداد.

به گزارش جام نیوز، پیش از بازی‌های جام‌جهانی اکثر بازیکنان حاضر دراین بازی‌ها قصد اعلام تیم آینده‌ِ خودومذاکره با این تیم‌ها را ندارند تا درنهایت و پس از اتمام بازی‌های جام‌جهانی بهترین تصمیم را بگیرند اما در خصوص پژمان منتظری اعلام شده است که این بازیکن قرار دادش را با ام صلال تمدید کرده است و این بازیکن فصل آینده را نیز در لیگ قطر ادامه دهد.

این درحالی است که پیش از این اعلام می‌شد که این بازیکن قرار نیست در قطر به فوتبال خود ادامه دهد اما اعلام شده است که این بازیکن شرایط حضور در ام صلال را بدست آورده است و قرار دادش را به امضا رسانده است زیرا سرمربی این تیم نام وی را در لیست فصل آینده خود قرار داده است.

شایان ذکر است، این بازیکن در حالی با ادعای مسئولین ام صلال روبه رو شده است که بازی‌های جام جهانی ممکن است این مدافع را با پیشنهادات بهتر و مناسبتری روبه کند اما این اخبار هنوز قطعی واز سوی منتظری اعلام نشده است.
 
یادآور می شود در هفته گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره وی به استقلال به گوش می رسید اما با این اتفاق به نظر می رسد حضور وی در جمع آبی ها منتفی شد.
اخبار ورزشی - جام نیوز