ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک ثانیه لعنتی!


عاقل حبیبیان تنها یک ثانیه برای رسیدن به مدال برنز بازی های آسیایی فاصله داشت اما به قول خودش:«کاش زودتر استارت زده بودم.»

خبر آنلاین: فقط یک ثانیه کم آورد،یک ثانیه لعنتی.شاید اگر در ابتدای فینال مسابقات روئینگ یک ثانیه زودتر کارش را شروع کرده بود حالا مدال برنز برگردنش بود.اما همین یک ثانیه ها در ورزش است که قهرمان ها را مشخص می کند و مدال ها را جابجا.

وقتی دیرتر از رقیب هندی اش به پایان رسید انگار که زیر آب خفه اش کرده باشند.شوک زده بود و از آب بیرون نمی آمد.در قایقش نشسته بود وتکان نمی خورد.احتمالا داشت 8-7 ماه پیش فکر می کرد.8 ماهی که هرچه داشت روی دایره ریخته بود تا بتواند مدال بازی های آسیایی را بگیرد اما اینجا دراینچئون "یک ثانیه" مدال را از او گرفت.حالش خراب بود؛اما کاری نمی شد کرد.مدال برنز او برگردن روئینگ سوار هندی آویز شده بود و فقط خستگی اش مانده بود برای عاقل.

در قایقش نشسته بود و بیرون نمی آمد.دوستانش که رفتند دنبالش بالاخره راضی شد تا سر قایق را به سمت جایگاه کج کند.چطور باید با این کابوس کنار آمد؟کاملا بغض داشت و گلویش باد کرده بود.شاید اگر ورزشکاران عراقی که آنجا دوره اش کردند نبودند می زد زیر گریه.اما بغضش را فرو خورد و گفت:«دیر استارت زدم.»

همه از ناراحتی حبیبیان ناراحت بودند.حتی بانوان قایقران هم آمده بودند و دلداری اش می دادند.صورتش قرمز شده بود.شاید اگر مسابقه چند متر دیگر ادامه داشت حالا او هم از مدال آوران ایران در بازی های آسیایی بود. با این حال وقتی تیمی از خبرنگاران اعزامی را دید با آنها حرف زد و گفت:«فقط یک ثانیه،اگر 20-15 متر دیگر مسیر ادامه داشت کار را تمام می کردم.من کشیده و قدرتی پارو می زنم و باید زودتر استارت می زدم.خیلی ناراحتم.»

حبیبیان می گفت حالس خوب است،اما خوب نبود.نه حال او و نه حال دوستانش.مدال برنز برای او حسرت شد و خاطره ای بد از بازی های آسیایی برایش به یادگار ماند.


ویدیو مرتبط :
روزهای لعنتی....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«مایکروسافت» هر یک ثانیه ...



 

 

 

مایکروسافت

 

 

به گزارش گروه فن آوران رایا شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت در هر ثانیه در حدود ۱۰ مجوز ویندوز هفت را به فروش می رساند.

“پیتر کلاین” رئیس امور مالی مایکروسافت همچنین اعلام کرد که تاکنون در حدود ۱۷۵ میلیون لایسنس این ویندوز به فروش رسیده که سریع ترین فروش تاریخ سیستم عامل های رایانه ای است و در حال حاضر بر روی بیش از ۱۵ درصد از رایانه های سراسر جهان ویندوز هفت نصب شده است.

این در حالی است که یک ماه پیش استیو بالمر اعلام کرده بود که ۱۵۰ میلیون مجوز و لایسنس ویندوز هفت تا آن زمان به فروش رسیده است (اینجا) که به عبارتی با آمار هر یک ثانیه، هفت ویندوز هفت برابری می کرد اما اکنون و پس از گذشت یک ماه با یک جمع بندی می توان نتیجه گرفت که مایکروسافت در حدود ۲۵ میلیون مجوز را در ۲۹ روز که بین ۲۳ ژوئن و ۲۱ جولای است به فروش رسانده که به آمار فروش هر ثانیه، ده ویندوز ۷ می رسیم.

مایکروسافت همچنین چندی پیش اعلام کرد که درامد ۳ ماهه دوم این شرکت ۱۶ میلیارد دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۰۹ در حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است و در ضمن درآمد ویندوز نیز نیست به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱ میلیارد دلاری به ۴٫۵۵ میلیارد دلار رسیده است.

به هر حال به نظر می رسد که ویندوز هفت تمام ناکامی های ویندوز ویستا را جبران کرده و این ویندوز بهترین فروش تاریخ این شرکت را تصاحب خواهد کرد...../تحلیل:آفتاب