ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک تیم ژاپنی مشتری ژاوی


باشگاه اف سی توکیو خواهان به خدمت گرفتن ژاوی اسپانیایی شد.

خبرگزاری ایسنا: ژاوی ها‌فبک طراح بارسلونا که گفته می‌شد پس از جام جهانی برزیل از این تیم خداحافظی می‌کند قراردادش را به مدت یک فصل تمدید کرد. حالا مشتری جدیدی برای این بازیکن پیدا شد.

باشگاه اف سی توکیو ژاپن خواهان به خدمت گرفتن ژاوی، ها‌فبک بارسلونا شده است تا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا از این بازیکن با تجربه استفاده کند، چرا که حضور ایوان راکیتیچ در بارسلونا باعث شده تا ژاوی به بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شود.

تاسوهیتو، مدیر ورزشی باشگاه توکیو با تایید خبر علاقمندی این باشگاه به ژاوی گفت: در حال مذاکره با بارسلونا برای به خدمت گرفتن ژاوی هستیم. این بازیکن تجربه بسیار بالایی دارد که می‌تواند به رشد فوتبال ژاپن کمک کند. ما از همین الان شماره شش‌مان را برای او کنار گذاشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم به زودی او را جذب کنیم.

ژاوی پس از جام جهانی از تیم قطری القطر پیشنهاد داشت، ولی ترجیح داد در بارسلونا بماند. او 15 سال است که در تیم بارسلونا توپ می‌زند و پس از جام جهانی از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد.


ویدیو مرتبط :
ژاوی ستون تیم بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا با مسی، ژاوی و اینیستا، گران‌ترین تیم فوتبال جهان



در تازه‌ترین رده‌بندی انجام گرفته اعلام شد

بارسلونا با مسی، ژاوی و اینیستا، گران‌ترین تیم فوتبال جهان

در تازه‌ترین گزارش منتشرشده بارسلونا اسپانیا با در اختیار داشتن بزرگانی همچون لیونل مسی، ژاوی و اینیستا به عنوان گران‌قیمت‌ترین تیم فوتبال جهان معرفی شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش فارس، موسسه تحقیقاتی کونزول‌توریا برزیل در تازه‌ترین گزارش آماری خود که روز شنبه (امروز) منتشر کرد، بارسلونا اسپانیا را با در اختیار داشتن ستارگانی به ارزش 671 میلیون یورو، گران‌ترین تیم فوتبال جهان اعلام کرد.

این موسسه با در نظر گرفتن ارزش کنونی ستارگان کاتالانی در بازار نقل و انتقالات کنونی، بارسا را در رده اول فهرست خود جای داد.

در این رده‌بندی همچنین رئال مادرید، تیم کهکشانی لالیگا که بزرگانی همچون کریس رونالدو، مسعود اوزیل، ژابی آلونسو، ایکر کاسیاس، سامی خدیرا و کریم بن‌زما را در کادر بازیکنانش دارد، با 593 میلیون یورو در رده دوم جای گرفت. منچسترسیتی انگلیس که در دو، سه سال گذشته سرمایه‌گذاری کلانی در بخش خرید ستارگان کرده با 489 میلیون یورو در رتبه سوم جای گرفته است.

*فهرست 10 تیم گران‌قیمت جهان به شرح زیر است:

1- بارسلونا ، اسپانیا، 671 میلیون یورو

2-رئال مادرید، اسپانیا، 593 میلیون یورو

3-منچسترسیتی، انگلیس، 489 میلیون یورو

4- منچستریونایتد، انگلیس، 452 میلیون یورو

5-بایرن مونیخ، آلمان، 429 میلیون یورو

6-چلسی، انگلیس، 380 میلیون یورو

7-پاری‌سن‌ژرمن، فرانسه،‌321 میلیون یورو

8-یوونتوس، ایتالیا، 307 میلیون یورو

9-آرسنال، ‌انگلیس، 291 میلیون یورو

10- تاتنهام، انگلیس، 249 میلیون یورو

فارس