ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک تیم سوئدی به دنبال جذب طارمی


یک تیم سوئدی خواهان جذب مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس شده است.

خبرگزاری فارس: بازی‌های تأثیرگذار مهدی طارمی در تیم فوتبال پرسپولیس و زدن 6 گل در لیگ برتر باعث شده تا یک تیم اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشد.

یک تیم سوئدی خواهان جذب طارمی شده است و قرار است مذاکراتی در این باره با مسئولان باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.

نام این تیم سوئدی هنوز فاش نشده اما قرار است طی چند روز آینده مسئولان این تیم به تهران آمده و باب مذاکره را باز کنند.


ویدیو مرتبط :
درخواست جالب عراقچی از مهدی طارمی برای ماندن در تیم پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا موضوع جذب کاکا را رد نکرد



 

 

 

تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا موضوع جذب کاکا را رد نکرد

 

تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا اعلام کرد تنها بخشی ازگزارش ها مبنی بر تمایل این باشگاه به جذب کاکا بازیکن برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا را تکذیب می کند.

ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه اینترمیلان، با اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد " حضور کاکا در اینتر ایده مناسبی است.من این گزارش را مطالعه کردم .این موضوع ایده مناسبی است اما مربوط به ما نمی شود.من در این خصوص با مورینیو صحبت نکرده ام . "

روزنامه کوریره دِلو اسپورت چاپ ایتالیا در این باره اعلام کرده بود پس از آنکه کاکا از مصدومیت از ناحیه زانو رهایی یافت نراتزوری ها می توانند با این بازیکن قرارداد امضاء کنند .

مورینیو که ماه مه امسال با امضای قراردادی از اینتر به رئال پیوسته و هدایت کهکشانی ها را در دست گرفته اعلام کرده کاکای برزیلی در تاکتیک های وی در رئال قرار ندارد .

جذب کاکا که پیش از رئال از سال دو هزار و سه میلادی عضو تیم فوتبال اِی سی میلان ایتالیا بود می تواند پاسخی برای روسونری ها رقیب دیرینه آنها باشد که بتازگی اقدام به جذب زلاتان ابراهیموویچ مهاجم سوئدی فصل گذشته بارسلونای اسپانیا کرده اند.