ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک تساوی با طعم صعود برای حضور استقلال در جمع 8 تیم برتر آسیا/ گل حنیف سوخت!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

لیگ قهرمانان آسیا

یک تساوی با طعم صعود برای حضور استقلال در جمع 8 تیم برتر آسیا/ گل حنیف سوخت!

تیم فوتبال استقلال با یک تساوی برابر الشباب به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار برگشت استقلال برابر الشباب امارات از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 8 هزار تماشاگر آغاز شد که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حنیف‌عمران‌زاده در دقیقه 76 یک گل با ضربه سر زد که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

«تان های» داور چینی به جواد نکونام، خسرو حیدری و امیرحسین صادقی از استقلال و حسن صفر ابراهیم، قاسم جمعه و حمدان قاسم از الشباب کارت زرد نشان داد.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 4 بر 2 به سود استقلال به پایان رسیده بود.

استقلال با این نتیجه به جمع 8 تیم برتر آسیا و مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان صعود می‌کند.

30 خردادماه مراسم قرعه‌کشی برای مشخص شدن حریفان تیم‌ها در مرحله یک چهارم برگزار می‌شود.

*ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف‌ عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، ساموئل، جواد نکونام، مجتبی جباری، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی( از دقیقه 72 فرزاد حاتمی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
صعود استقلال به جمع چهار تیم برتر آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با 4 گل کار الشباب را تمام کرد/90 دقیقه تا حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا



لیگ قهرمانان آسیااستقلال تهران

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

استقلال با 4 گل کار الشباب را تمام کرد/90 دقیقه تا حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا

استقلال در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب امارات به یک پیروزی پر گل دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های الشباب امارات و استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی برگزار شد که این دیدار در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر الشباب به پایان رسیده بود اما این مسابقه در نهایت با پیروزی4 بر 2 استقلال به پایان رسید.

آبی پوشان هرچند در نیمه اول با گل دقایق پایانی شکست خوردند اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستند از موقعیت هایی که ایجاد کردند نهایت استفاده را ببرند و در نهایت به پیروزی برسند. این پیروزی خیال استقلال را تا حدود زیادی راحت کرد تا در دیدار برگشت استرس چندانی نداشته باشند.

گل‌های الشباب را هنریکه لوئیز در دقیقه 2+45  و برونو داسیلوا  83به ثمر رساند. ساموئل 55، جواد نکونام 73 ،فرهاد مجیدی 79 و خسرو حیدری 89، 4 بار برای استقلال گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده نیشی‌مورا از کشور ژاپن بود. وی به علی حمودی، فرزاد حاتمی و ساموئل از استقلال ، لوئیز  و سامی از الشباب امارات کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری،‌ امیر حسین صادقی، علی حمودی (46 حنیف عمران زاده)، هاشم بیگ زاده، جواد نکونام،‌ ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور (74 فرزاد حاتمی)، فرهاد مجیدی(90، آرش برهانی) به میدان رفت.

فارس