ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک ایرانی دیگر در تیم ملی کشتی آذربایجان


مربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به کادر فنی تیم ملی آذربایجان پیوست.

ایسنا: مربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران به کادر فنی تیم ملی آذربایجان پیوست.

مهرزاد اسفندیاری فر مربی سازنده خوزستانی که مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در سال گذشته بود، به کادر فنی تیم ملی کشتی آذربایجان اضافه شد.

اسفندیاری فر در مسابقات قهرمانی اروپا نیز کنار تیم ملی کشتی آذربایجان قرار داشت.

در حال حاضر هدایت تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان بر عهده جمشید خیر آبادی است.


ویدیو مرتبط :
گل ملی محمد نوری به تیم ملی آذربایجان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خیرآبادی: به عنوان نفر اول هدایت تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان را به‌ عهده می‌گیرم



به هر افتخاری که می‌خواستم رسیده‌ام

خیرآبادی: به عنوان نفر اول هدایت تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان را به‌ عهده می‌گیرم

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک لندن گفت: به عنوان نفر اول به آذربایجان خواهم رفت و هدایت تیم این کشور را بر عهده خواهم گرفت.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از مراسم تقدیر نه چندان شایسته مسئولان ورزش کشور از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی که عنوان قهرمانی در المپیک لندن را به خود اختصاص داده بودند، اعضای کادر فنی فرنگی حسابی از این برخورد ناراحت بودند. بعد از این ماجرا بود که تعدادی از این مربیان که از تیم‌های خارجی هم پیشنهادهای خوبی داشتند تصمیم به کوچ گرفتند. جمشید خیرآبادی دستیار ارشد محمد بنا در تیم ملی یکی از این نفرات است که قرار است به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان مشغول به کار شود.

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این باره گفت: بعد از پیشنهاد آذربایجانی‌ها از امکانات آنها بازدید کردم. تقریباً کار تمام شده است و مذاکرات خوبی داشته‌ایم، اما قرارداد نهایی ظرف چند روز آینده امضا خواهد شد. آذربایجانی‌ها با تمام برنامه‌های ما موافقت کرده‌اند، البته چند مشکل کوچک دارم که اگر حل شود به زودی راهی آذربایجان خواهیم شد. توافقات اصلی و نهایی انجام شده است و فقط مانده امضای قرارداد.

وی درباره حضور ناصر نوربخش همراه او در کادر فنی آذربایجان گفت: نوربخش یکی از استادان بی‌نظیر و علمی کشتی فرنگی است. با مربیان زیادی کار کرده‌ام، اما وی در علم تمرین در ایران نظیر ندارد؛ نوربخش از نظر برنامه‌نویسی از نخبه‌های حال حاضر است.

خیرآبادی درباره اینکه با چه عنوانی در آذربایجان مشغول به کار خواهد شد گفت: به عنوان نفر دوم به هر افتخاری که می‌خواستم رسیده‌ام؛ چندین کشور خواهان به خدمت گرفتن کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بودند. اگر قرار باشد کار کنم تنها به عنوان نفر اول به آذربایجان خواهم رفت. از طرفی اگر می‌خواستم به عنوان نفر دوم کار کنم بهتر از ایران و محمدبنا جایی و کسی نیست.

وی با اشاره به اینکه کم لطفی مسئولان ورزش دلیل اصلی این تصمیم بود گفت: متأسفانه برخورد خوبی با مربیان تیم قهرمان المپک نشد و زحمات ما نادیده گرفته شد.

خیرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا در جام جهانی همراه با تیم آذربایجان در ایران حاضر خواهد شد، تصریح کرد: اصرار زیادی داشتند که هر چه زودتر کار را شروع کنیم اما به دلیل مسائلی که عنوان کردم چند روز دیگر کار را آغاز خواهیم کرد. حداقل به زمانی 4 ماهه برای تأثیرگذاری نیاز داریم، اما قولی برای موفقیت در جام جهانی نداده‌ام. شاید همراه آنها در جام جهانی باشم و شاید هم نباشم.

وی درباره ترکیب کادر فنی تیم ملی فرنگی عنوان کرد: علاوه بر نوربخش 5 تا 6 نفر دیگر را هم به عنوان تیم مربیگری به آذربایجان خواهیم برد؛ پزشک تغذیه، فیزیوتراپ، ماساژور و طراح تمرین، گروهی 5 تا 6 نفره هستند که عازم آذربایجان خواهیم شد./فارس