ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یک آمار تاریخی منفی علیه ایران


نگاهی به بازی های دوم ایران برابر کشورهای مختلف در جام ملت های آسیا نشان می‌ دهد که در این بازی ها 8بار برنده شده ایم و 4بار مساوی کرده ایم.

ورزش سه: نگاهی به بازی های دوم ایران برابر کشورهای مختلف در جام ملت های آسیا نشان می‌ دهد که در این بازی ها 8بار برنده شده ایم و 4بار مساوی کرده ایم. در این بازی ها طی 40 سال گذشته معمولا با حریفان شرقی روبه‌رو شده ایم و تنها 2بار بازی دوم ما در جام ملت ها برابر اعراب انجام شده و جالب تر اینکه در هیچکدام از 2 بازی برابر عمان و امارات برنده نبوده ایم، بازی با امارات را در سال 1992، صفر ـ صفر کرده ایم و برابر عمان در سال 2004، 2 ـ 2 شده ایم.

قطر، سومین بازی ایران برابر اعراب در بازی های دوم جام ملت های آسیاست و آنچنان که گفتیم ما در این مدت، اکثر حریفان شرقی را برده ایم.


ویدیو مرتبط :
منفی شدن تراز تجاری و پیشی گرفتن آمار واردات از صادرات در کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبرگزاری فرانسه : تهیه یك گزارش منفی دیگر آژانس علیه ایران



 

 

خبرگزاری فرانسه : تهیه یك گزارش منفی دیگر آژانس علیه ایران

 

 

بنا بر برخی گزارش ها ، آژانس بین المللی انرژی اتمی پیش نویس گزارش تازه ای را آماده كرده كه بر اساس آن از توسعه محموله هسته ای برای استفاده در برنامه های موشكی ایران ابراز نگرانی شده است.

خبرگزاری فرانسه مدعی شده است كه به پیش نویس گزارشی دست یافته كه قرار است در نشست هفته آینده به شورای حكام این سازمان بین المللی ارایه شود .

خبرگزاری فرانسه مدعی شده كه گزارش جدید حیاتی است.

این خبرگزاری مدعی شده  این گزارش به نشست هفته آینده آژانس در وین كه قرار است یكی از موضوعات مورد بررسی در آن مقاصد برنامه های هسته ای ایران باشد ، به اعضای شورای حكام ارایه شود.

در صورت صحت ، این دومین گزارش آژانس در هفته های اخیر است كه در آن از ابعاد و مقاصد برنامه های هسته ای ایران ابراز نگرانی شده است.

در گزارش هفته گذشته نیز كه از سوی یوكیا آمانو مدیر كل آژانس بین المللی انرژی اتمی به اعضای شورای حكام تسلیم شد ، از احتمال وجود ابعاد نظامی برنامه های هسته ای ایران ابراز نگرانی شده است.

ایران می گوید فعالیت های هسته ای اش كاملا صلح آمیز بوده و این كشور حق دارد در چارچوب پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای فناوری بومی هسته ای را در تمام ابعاد صلح آمیز آن داشته باشد، اما كشورهای غربی به ویژه آمریكا و برخی كشورهای اروپای غربی با بهانه تراشی در مسیر فعالیت های هسته ای ایران مدعی اند كه مقصد اصلی فعالیت های هسته ای ایران تولید سلاح هسته ای است .

ایران تا كنون 4 بار از سوی شورای امنیت ملل متحد برای دست كشیدن از فعالیت های غنی سازی اورانیوم تحریم شده است ، اما تا كنون از موضع هسته ای خود عقب ننشسته است ..../تحلیل:عصرایران