ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یکه تازی چلسی در صدر جدول


چلسی موفق شد در هفته ششم لیگ برتر انگلیس با برتری ۳ -۰ خانگی مقابل استون ویلا، ۱۶ امتیازی شود.

سایت برنامه نود: چلسی در اولین روز از هفته ششم لیگ برتر در استمفوردبریج با قضاوت فیل داد به مصاف ویلا رفت و در نهایت با سه گل، اسکار، کاستا و ویلیان حریفش را شکست داد.

چلسی که پیش از این بازی با ۱۳ امتیاز در صدر جدول بود با برتری در مقابل ویلا، ۱۶ امتیازی شد و با قدرت در صدر جدول جزیره قرار گرفت. این پنجمین برد چلسی در شش بازی ابتدایی لیگ برتر است.

یاران آقای خاص در این مسابقه شروع خوبی داشتند، حرکت ویلیان از سمت راست، بعد از شوتی که داشت، دروازه بان توپ را دفع کرد و او با پاس رو به عقب اسکار را صاحب فرصت مناسبی کرد و او نیز با یک ضربه بغل پا دروازه ویلا را برای بار اول باز کرد.

بعد از این گل ویلا چند باری به سمت دروازه چلسی هجوم برد ولی در نهایت موفق به باز کردن دروازه حریف نشد. بهترین موقعیت ویلا توسط سیسوخو به هدر رفت.

چلسی که در این دیدار تیم برتر میدان بود، و ۱۷ شوت به سمت دروازه ویلا داشت، از مالکیت توپ بیشترش نیز استفاده کافی را برد و روی حملات خطرناکش بر خلاف روند بازی در نیمه دوم به گل دوم رسید. ضربه سر کاستا در دقیقه ۵۹،آب سردی بود بر پیکر تیم لمبرت.

بعد از این گل ویلا عطش جبران قبل را نداشت و حملات چلسی رو باز شدن خط دفاعی حریف، زهردار تر بود. دقیق ۷۹ روی کار دیدنی کاستا، ویلیان دروازه خالی ویلا را برای بار سوم باز کرد.

در این دیدار فابرگاس و کیهیل از چلسی ، و کلورلی و سندروس از ویلا کارت زرد گرفتند.

به این ترتیب مورینیو موفق شد به یک برد مهم دیگر نیز برسد.

ترکیب چلسی :

کورتوا، ایوانوویچ، تری، کیهیل، آزپیلیکوئتا، اسکار ( میکل)، هازارد ( شورله) ، ویلیان، کاستا ( رمی)

ترکیب ویلا :

گوزان، هاتن، سندروس، سیسوخو، بیکر، کلورلی، دلف، آگبونلاهور، وستوود، ویمن ( انزوگبیا)، ریچاردسن ( بنت)


ویدیو مرتبط :
یکه تازی رئالی ها در گروه یک اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تداوم صدرنشینی چلسی با غلبه بر آستون ویلا/ رئال مادرید دربی را با 4 گل باخت و در صدر جدول باقی ماند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تداوم صدرنشینی چلسی با غلبه بر آستون ویلا/ من سیتی در دقیقه 92 از باخت گریخت

رقابت‌های لیگ برتر جزیره با برگزاری 5 دیدار در چارچوب هفته بیست و چهارم پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رقابت‌های لیگ برتر جزیره از ساعت 18 و 30 دقیقه با برگزاری 5 دیدار از چارچوب هفته بیست و چهارم پیگیری شد.در مهم‌ترین دیدار چلسی در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف آستون‌ویلا رفت و در یک بازی حساب شده با 2 گل بر حریف خود غلبه کرد و صدرنشینی خود را تداوم بخشید و من سیتی در حالی که در هفته گذشته در مقابل چلسی به تساوی دست یافته بود در یک بازی عجیب و در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل مغلوب میهمان خود شده بود در لحضات پایانی به گل تساوی دست یافت تا فرار دیر هنگامی از باخت داشته باشد.

نتایج کامل دیدار‌های امشب به شرح زیر است:

استون ویلا یک - چلسی 2

گل‌های بازی را ادن آزارد در دقیقه 8 و ایوانوویچ در دقیقه 66 برای چلسی به ثمر رساندند و تک گل استون‌ویلا توسط اوکوره در دقیقه 48 به ثمر نشست.

آستون‌ویلا با این بازیکنان در مقابل چلسی قرار گرفت:

استون ویلا : گوژان، هاتون، اوکوره، کلارک، سیسوکو، وست وود، ژیل، کلورلی، دلف، ویلان، آگبولاهور
سیستم1-5-4

مورینیو در ادامه اصرار به ترکیب اصلی خود با این نفرات بازی را آغاز کرد:

سیستم:1-3-2-4
چلسی : کورتوا، ایوانوویچ، کیهیل، تری، آسپلی‌کوئتا، رامیرس، اسکار، آزارد، ماتیچ، ویلیان، دروگبا

لسترسیتی صفر- کریستال پالاس یک

منچسترسیتی یک- هال سیتی یک

برای هال سیتی میلر در دقیقه 35 و برای من سیتی میلنر در دقیقه 92 گلزنی کردند.

کوئینز پارک صفر- ساوتهمپتون صفر

سوانسی یک- ساندرلند یک

در جدول لیگ برتر انگلیس چلسی با 56 امتیاز در صدر و من سیتی  با 49 امتیاز در مکان دوم قرار دارد.

---------------------------

هفته بیست و یکم لالیگا/رگ باخت آنچلوتی در دستان سیمئونه
رئال مادرید دربی را با 4 گل باخت و در صدر جدول باقی ماند/اتلتیکو بیخ گوش بارسا

حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لالیگا با دربی شهر مادرید بین اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لالیگا از ساعت 18 و 30 دقیقه با برگزاری دربی شهر مادرید بین اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در حضور 54000 نفر تماشاگر در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار شد.

اتلتیکو مادرید 4 - رئال مادرید صفر

گل‌های بازی را تیاگو در دقیقه 14، سائول نیگوئز در دقیقه 18 و گریژمان در دقیقه 67 و مانژوکیچ در دقیقه 88 برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساندند.

این دیدار زیبا و پرگل در حالی با نتیجه 4 بر صفر به سود اتلتیکو به پایان رسید که پیش ازاینکه شاگردان سیمئونه در جام حذفی هم توانسته بودند قو‌های سفید برنابئو را از گردونه رقابت‌ها حذف کنند.

به نظر می رسد رگ باخت آنچلوتی در دستان سیمئونه است و  وی به مانند فصل گذشته که فرمول شکست بارسا را در اختیار رقبا قرار داد در این فصل نقشه غلبه بر رئال فاش کرده است.

اتلتیکو مادرید با نظر سیمئونه اینگونه پا به میدان گذاشت: مویا، خوان فران، گودین، میراندا، سیکیرا، گابی، تیاگو، کوکه، آردا، گریژمان و مانژوکیچ
سیستم:2-4-4

آنچلوتی رئال مادرید را اینگونه روانه میدان کرد: کاسیاس، کارواخال، واران، ناچو، کوئنترائو، خدیرا، کروس، ایسکو، بیل، بنزما، رونالدو
سیستم: 3-3-4

در جدول لالیگا رئال مادرید با توجه به باخت در دربی با 54 امتیاز در صدر و اتلتیکو با 50 امتیاز در مکان سوم و بارسا با یک بازی کمتر و 50 امتیاز در جایگاه دوم حضور دارند.


آلمان - بوندسلیگا
كلن    0 - 0    پادربورن   
فرایبورگ    0 - 3    دورتموند   
ماینتس    0 - 2    هرتابرلین   
اشتوتگارت    0 - 2    بایرن‎مونیخ   
وولفسبورگ    3 - 0    هافن هایم
اخبار ورزشی - فارس