ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یوونتوس چلسی را از خرید پوگبا ناامید کرد


بانوی پیر آبی‌پوشان لندن را از عقد قرارداد با هافبک فرانسوی این تیم به طور کلی ناامید کرد.

خبرگزاری تسنیم: گروهی از نشریات ایتالیایی اعلام کرده‌اند که باشگاه یوونتوس در خصوص موضوع فروش پل پوگبا آب پاکی را روی دستان چلسی ریخته و به این باشگاه گفته است که حتی در صورت ارائه پیشنهادی 150 میلیون یورویی هم نخواهد توانست هافبک فرانسوی بانوی‌پیر را به چنگ آورد.

رسانه‌‌های بریتانیایی تا امروز به گمانه‌زنی درباره انتقال پوگبا به تورین ادامه داده‌اند و حتی یکی از آنها، نشریه دیلی اکسپرس ادعا کرده است که آبی‌های لندن مصمم هستند با قراردادی به ارزش 82.5 میلیون پوند، این بازیکن ملی‌پوش را به خدمت بگیرند.

امروز اما برخی از رسانه‌های ایتالیایی از جمله روزنامه گاتزتا دلواسپورت اعلام کرده‌اند که یوونتوس تحت هیچ شرایطی حاضر به فروش بازیکن 22 ساله‌اش نیست.

یوونتوسی‌ها چندی پیش با اعطای پیراهن شماره 10 یوونتوس، پیراهنی که فصل گذشته بر تن کارلوس توس بود اهمیت او را برای برنامه‌های خود در فصل جاری نشان دادند، اما با این وجود چلسی تلاش آخر خود را برای جذب وی انجام داد که ظاهراً این تلاش هم بیهوده بوده است.


ویدیو مرتبط :
یوونتوس 1 - 0 یوونتوس ب (گل دیدنی پوگبا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرس: برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم



 

 

پرس: برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم

 

پرس: برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم

مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا از ادامه تلاش برای استخدام رود فان‌نیستلروی خبر داد.

به نقل از آس اسپانیا، فلورنتینو پرس با تکذیب خبر قطع مذاکره با وکیل سوپرفان گفت: به هیچ وجه برای خرید فان‌نیستلروی ناامید نیستم و به وکیل باشگاه دستور داده‌ام تمام تلاشش را برای خرید وی انجام دهد. مشکل مالی در میان نیست و مورینیو نیز از این خرید استقبال کرده است.

باشگاه هامبورگ روز گذشته رسما پیشنهاد رئال مادرید را رد کرده اما این مذاکرات بین وکیل بازیکن و وکیل رئال مادرید همچنان ادامه داد.

این در حالی است که رئال مادرید همزمان مذاکره با میلیتو از اینترمیلان و موراتا بازیکن تیم دوم رئال مادرید (برای تمدید قرارداد) را در دستور کار خود دارد.