ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یوونتوس صدر جدول را از رم پس گرفت


دومین دیدار هفته پنجم سری آ ایتالیا بین یوونتوس و آتالانتا در ورزشگاه برگامو برگزار شد.

خبرگزاری فارس: از هفته پنجم سری آ یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه برگامو به مصاف آتالانتا رفت و در یک بازی سخت موفق به کسب 3 امتیاز ارزشمند بازی شد تا با 15 امتیاز و با دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به رم در مکان اول جدول قرار بگیرد.

شاگردان آلگری در حالی به مصاف آتالانتا رفتند که دیگر رقیب جدی آنها آ.اس رم ساعتی قبل موفق به شکست ورونا در ورزشگاه المپیک رم شده بود.

کارلوس توز مهاجم آرژانتینی یوونتوس ملقب به آپاچی در این دیدار ستاره میدان بود و دو گل از 3 گل تیمش را در دقایق 35 و 59 به ثمر رساند و آلوارو موراتا در دقیقه 85 نتیجه بازی را 3 بر صفر کرد.

در سوی دیگر دنیس کاپیتان آتالانتا در دقیقه 59 یک ضربه پنالتی را به هدر داد.

با این 3 امتیاز یوونتوس با 15 امتیاز و به لطف تفاضل گل بیشتر در مکان نخست جدول قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از امکانات جالب ورزشگاه رم در بازی رم و یوونتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود موقت یوونتوس به صدر جدول


بانوی‌پیر با ثبت دوازدهمین پیروزی متوالی خود در سری A موقتاً جای ناپولی را در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها گرفت.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم سری A ایتالیا امروز (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس موفق شد میزبانش کیه‌وو را با نتیجه قاطع 4 برصفر شکست دهد. در این بازی آلوارو موراتا دوبار در دقایق 6 و 40، الکس ساندرو در دقیقه 61 و پل پوگبا در دقیقه 67 برای یووه گلزنی کردند تا این تیم دوازدهمین پیروزی متوالی‌اش را در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا کسب کند و با 48 امتیاز، موقتاً جای ناپولی را در صدر جدول بگیرد. 12 برد متوالی بالاترین رکورد کسب پیروزی‌های متوالی در تاریخ باشگاه یوونتوس است.

هفته بیست‌و‌دوم سری A، امروز با برگزاری پنج دیدار همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران پیگیری می‌شود که در مهمترین آنها ناپولی برای پس گرفتن صدر جدول از یوونتوس، میزبان امپولی خواهد بود. برنامه سایر بازی‌های امروز به شرح زیر است:

بولونیا - سامپدوریا
جنوا - فیورنتینا
تورینو - هلاس‌ورونا
اودینزه - لاتزیو

در آخرین و مهمترین بازی از هفته بیست‌و‌دوم سری A نیز امشب از ساعت 23:15، میلان در بازی موسوم به دربی دلامادونینا میزبان همشهری خود، اینتر است.

در جدول رده‌بندی سری A پس از یوونتوس 48 امتیازی، ناپولی با یک امتیاز در رده دوم قرار دارد و فیورنتینای 41 امتیازی سوم است.