ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یوونتوس به دنبال جذب مدافع بایرن مونیخ


سران باشگاه یوونتوس برای تقویت خط دفاعی خود در فصل آینده به دنبال جذب مدافع مراکشی بایرن مونیخ هستند.

خبرگزاری فارس: یوونتوس برای تقویت خط دفاعی خود در فصل آینده به دنبال جذب مهدی بن عطیه مدافع مراکشی بایرن مونیخ است زیرا آنچلوتی سرمربی فصل بعد بایرن نیز به باشگاه باوارایی اعلام کرده که بن عطیه را نمی‌خواهد زیرا بسیار زیاد مصدوم می‌شود.

بنا بر گزارش روزنامه گازتا اسپورت ایتالیا باشگاه یوونتوس آمادگی خود را برای جذب بن عطیه اعلام کرده است. یووه برای جذب مدافع مراکشی حاضر است 30 میلیون یورو به باشگاه آلمانی پرداخت کند.

بن عطیه در سال 2014 از رم به مبلغ 28 میلیون یورو به بایرن مونیخ منتقل شد اما تنها 36 بازی را در این مدت برای باوارایی‌ها انجام داده است زیرا مصدومیت‌های زیادی داشته است.


ویدیو مرتبط :
بایرن مونیخ - یوونتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقه بایرن مونیخ به جذب مدافع رم


رسانه‌های ایتالیایی از احتمال پیوستن "بواتنگ کوچک" به بایرن خبر دادند.

ورزش سه: رسانه‌های ایتالیایی از احتمال پیوستن "بواتنگ کوچک" به بایرن خبر دادند.

روزنامه ایتالیایی "لا رپوبلیکا" از تمایل باشگاه بایرن مونیخ به جذب آنتونیو رودیگر خبر دادند. این مدافع 22ساله آلمانی پیش از آنکه تابستان گذشته از اشتوتگارت به آ اس رم بپیوندد هم مورد توجه بایرنی‌ها بود، اما تصمیم گرفت راهی سری آ ایتالیا شود.

رمی‌ها که فعلا در ازای مبلغ چهار میلیون یورو این بازیکن را بصورت قرضی دراختیار دارند، می‌توانند سال آینده با واریز نه میلیون یوروی دیگر انتقال او را دائمی کنند.

گفتنی است رودیگر که یکی از بهترین و بااستعدادترین مدافعان آلمان است، چندی پیش از سوی یواخیم لوو "بواتنگ کوچک" لقب گرفت.