ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یونایتد جدایی فالکائو را تأیید کرد


باشگاه منچستریونایتد تأیید کرد قرارداد قرضی مهاجم کلمبیایی خود را به قرارداد دایمی تبدیل نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: رادامل فالکائو که تابستان سال گذشته با رقمی هنگفت به طور قرضی از موناکو به منچستریونایتد پیوست، تئاتر رویاها برای او بیشتر شبیه صحنه‌ای برای به نمایش درآمدن روزهایی کابوس‌وار دوران بازیگری‌اش شد. عملکرد ضعیف وی در فصل 15-2014 برای منچستریونایتد، سران این باشگاه را برای ادامه همکاری با  مهاجم پیشین اتلتیکو مادرید متقاعد نکرده و قصد پایان همکاری با وی را دارند.

فالکائو که بازی شنبه شب شیاطین سرخ برابر هال‌سیتی در هفته پایانی لیگ برتر را به خاطر مصدومیت از دست داد، در صورت دایمی شدن قراردادش 50 میلیون یورو با دستمزد هفتگی 300 هزار یورو برای منچستریونایتد آب می‌خورد.

لوئیز فن‌‌خال در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد با اشاره به جدایی مهاجم کلمبیایی‌اش گفت: فالکائو یک حرفه‌ای سطح بالا و انسان خوبی است. از جانب خودم و تمامی اعضای باشگاه برای او در آینده بهترین آرزوها را دارم.

رادامل فالکائو 29 ساله در 29 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری برای شیاطین سرخ به میدان رفت و تنها موفق به ثمر رساندن چهار گل شد. آخرین گل فالکائو برای منچستری‌ها به تاریخ 31 ژانویه 2015 (11 بهمن 93) مقابل لسترسیتی بازمی‌گشت.


ویدیو مرتبط :
فوری ; فالکائو به منچستر یونایتد پیوست;صحبت های فالکائو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نویل جدایی از کادر فنی یونایتد را تائید کرد


فیل نویل به طور رسمی اعلام کرد که دیگر در جمع کادر فنی شیاطین سرخ جای ندارد.

بیست چهارده: مربی فصل گذشته یونایتد، و بازیکن سابق شیاطین سرخ، در جمع کادر مربیگری لوئیز فن خال حضور نخواهد داشت. بعد از حضور فنخال آینده مربیانی چون اسکولز، بات و نویل که همگی سابقه طولانی در باشگاه داشته اند، در خط افتاد. و امروز مشخص شد که نویل 37 ساله دیگر عضو فنی گروه مربیگری یونایتد نیست.

این قضیه زمانی رنگ جدی تر به خود گرفت که علاوه بر تائید خود نویل، امروز رسماً اعلام شد که وی به عنوان کارشناس برنامه " بازی روز" انتخاب شده است. به این ترتیب وی را از این بعد در قامت کارشناس بازی های فوتبال انگلستان خواهیم دید و نه یک مربی.