ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یوفا نامزدهای بهترین‌های سال را اعلام كرد



 

 

 

یوفا نامزدهای بهترین‌های سال را اعلام كرد

 

یوفا نامزدهای بهترین‌های سال را اعلام كرد

جوایز باشگاهی یوفا که نامزدهای آن از بین بهترین‌های لیگ قهرمانان انتخاب شده‌اند؛ شامل بهترین دروازه‌بان، بهترین مدافع، بهترین هافبک و بهترین مهاجم هستند.

یوفا بنا بر سنت سالیانه نام 12 بازیکن را برای 4 جایزه سالیانه خود اعلام کرد،‌ جوایز باشگاهی یوفا که نامزدهای آن از بین بهترین‌های لیگ قهرمانان انتخاب شده‌اند؛ شامل بهترین دروازه‌بان، بهترین مدافع، بهترین هافبک و بهترین مهاجم هستند.

بازیکنان به وسیله 16 مربی، شانزده تیم راه یافته به لیگ قهرمانان معرفی شده‌اند هر مربی نام فرد منتخب خود را برای هر پست اعلام می‌کند و البته بهترین بازیکن سال باشگاهی یوفا هم در بین انتخاب خواهد شد.

یوفا جایزه بهترین‌ها را در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان در موناکو،4 شهریور به برگزیدگان اهدا می‌کند. ستاره اصلی و بازیکن برگزیده لیگ قهرمانان نیز از بین همین دوازده نفر با آرای مردم انتخاب خواهد شد.

بهترین دروازه‌بان سال

ژولیوسسار(اینتر)، اوگولوریس(المپیک لیون)، ویکتور والدس(بارسلونا)

بهترین مدافع

لوسیو(اینترمیلان)، مایکون(اینتر)، جرارد پیکه(بارسلونا)

بهترین هافبک

چابی ارناندس(بارسلونا)، آرین روبن(بایرن مونیخ)، وسلی اسنایدر(اینتر)

بهترین مهاجم

لیونل مسی(بارسلونا)، وین رونی(منچستریونایتد)، دیه‌گو میلیتو(اینتر)


ویدیو مرتبط :
نامزدهای بهترین هافبک سال ۲۰۱۵ یوفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین فهرست نامزدهای بهترین بازیكن سال ۲۰۱۱ آسیا اعلام شد




 

احمدی نژاد: به ایران قبل از اسلام افتخار می کنم نه حاکمان فاسدش

 

 

دومین فهرست نامزدهای كسب جایزه بهترین بازیكن سال آسیا اعلام شد.كنفدراسیون فوتبال آسیا امروز دومین فهرست نامزدهای كسب جایزه بهترین بازیكن آسیا در سال ۲۰۱۱ را اعلام كرد كه در آن آندرانیك تیموریان و هادی عقیلی هم به چشم می خورد. این فهرست در حالی اعلام شده كه در فهرست اولیه نام آندارنیك تیموریان به چشم نمی خورد. در فهرست قبلی فرهاد مجیدی و قاسم حدادی فر برای دریافت توپ طلای آسیا كاندید بودند.

ایران، كره جنوبی و ژاپن كشورهایی هستند كه هر كدام دو نماینده در این فهرست دارند.

اسامی كامل نامزدهای كسب جایزه بهترین بازیكن سال آسیا بدین شرح است:

آندرانیك تیموریان و هادی عقیلی از ایران، اسماعیل عبداللطیف از بحرین، اسماعیل مطر از امارات، كیسوكه هوندا و شینجی كاگاوا از ژاپن، كو جائه چول و یون كی هون از كره جنوبی، محمد نور از عربستان، سرور جباراف از ازبكستان.

به گزارش ایسنا، مراسم بهترین های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۱، ۲۳ نوامبر در كوالالامپور برگزار می شود..../خبرگزارى مهر