ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یوفا فرجام مایورکا را برای حضور در...



 

 

 

یوفا فرجام مایورکا را برای حضور در...

 

یوفا فرجام مایورکا را برای حضور در لیگ اروپا نپذیرفت

اتحادیه فوتبال اروپا با درخواست باشگاه مقروض رئال مایورکا مبنی بر تجدیدنظر برای حضور این تیم در رقابت‌های لیگ اروپا مخالفت کرد.

یوفا روز جمعه با استناد به اینکه مایورکا طبق قوانین قادر نیست در رقابت‌های فصل جاری لیگ اروپا شرکت کند رای به حذف این تیم اسپانیایی از دور رقابت‌ها داد و مایورکا برای اینکه بتواند فرصت حضور در این مسابقات را پیدا کند باید به دادگاه عالی برای ورزش شکایت کند.

مایورکا قرار بود به عنوان تیم پنجم لالیگا در رقابت‌های لیگ اروپا حضور پیدا کند اما استعلام اختیاری این تیم که نشان داد 77 میلیون دلار مقروض است، باعث شد تا سران یوفا این تیم را از دور رقابت‌ها کنار بگذارند.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، تیم فوتبال ویارئال که با کسب عنوان هفتمی به کار خود پایان داد در کنار ختافه که ششم شد، نمایندگان اسپانیا در رقابت‌های لیگ اروپای امسال خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
60 گل برتر تاریخ یوفا - پاول ندود به مایورکا (34)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال در ورزشگاه در حضور نماینده یوفا/ برانکو از پس بازیکنان بر نیامد، واکنش قلعه‌نویی خطاب به داور+عکس‌



در حین دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی بازیکنان دو تیم در حضور نماینده یوفا به درگیری شدید با یکدیگر پرداختند.

به گزارش  فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی تا دقیقه 53 با تساوی یک بر یک در جریان است.

*در اوایل نیمه دوم این بازی، تکل شدید و خشن بنگر بر روی پای ایران پوریان گلزن تراکتورسازی با واکنش سینا عشوری همراه بود و این موضوع باعث شد تا دو تیم با یکدیگر درگیر شوند.

* این درگیری به نحوی بود که برانکو ایوانکوویچ سریعا وارد معرکه و زمین شد تا بازیکنان را از هم جدا کند اما چندان ثمر بخش نبود.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

*در این حین هواداران پرسپولیس یک نارنجک دستی پشت نیمکت ذخیره‌های تراکتور زدند که باعث شد تا قلعه نویی و سایر نیمکت نشینان تراکتور به درون زمین بیایند و به داور بگویند که امنیت ندارند.

نیمکت‌نشینان تراکتورسازی دقایقی به صورت ایستاده بازی را تماشا کردند و گفتند چون امنیت ندارند روی نیمکت نمی‌نشینند. ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی به ناظر فدارسیون، داوری و هیأت تهران گفت: روی نیمکت نمی‌نشیند به همین دلیل نیروهای پلیس پشت دروازه تراکتورسازی تجمع کردند تا امنیت برقرار شود.

*این در شرایطی است که دبیر امنیتی یوفا که به عنوان میهمان در ورزشگاه حضور دارد تمام این صحنه‌ها را در کنار مهدی تاج رئیس سازمان لیگ از نزدیک دید.

* هواداران پرسپولیس علیه قلعه‌نویی به شدت شعار دادند و هواداران تراکتور هم اینکار را با پرسپولیسی‌ها کردند.

* وقتی داور به خلیل‌زاده کارت زرد نشان داد قلعه‌نویی به کنایه خندید و دستش را تکان داد و گفت: این چه وضع داوری است؟

* بنگر که کارت زرد گرفته همچنان در متن درگیری‌ها حضور دارد.

* وقتی در یک صحنه روی طارمی خطا شد این بار برانکو به این موضوع اعتراض کرد.

 

اخبار ورزشی - فارس