ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یوفا باتغییرنام ورزشگاه منچسترسیتی مخالفت کرد



 

 

یوفا باتغییرنام ورزشگاه منچسترسیتی مخالفت کرد

 

اتحادیه فوتبال اروپا یوفا با تصمیم باشگاه منچسترسیتی برای تغییر نام ورزشگاهش به اتحاد مخالفت کرد.

یوفا قرارداد 350 میلیون پوندی منچسترسیتی با هواپیمایی ابوظبی را زیر نظر گرفته و در حال بررسی دقیق آن است. این باشگاه برای اجرای توافق نامه ده ساله خود با این حامی مالی جدید می خواهد نام ورزشگاه منچسترسیتی را به '''' اتحاد'''' تغییر دهد.

یوفا از سوی باشگاه های اروپایی تحت فشار است که بررسی کند آیا این توافقنامه درچارچوب مقررات پرداخت منصفانه که به تازگی وضع و اجرا شده منعقد شده است و نیز اینکه آیا این قرارداد بدون هرگونه شائبه است یا نه.

طبق مقررات جدید یوفا نام هیچ ورزشگاهی نباید در پی عقد قراردادهای مالی یک باشگاه تغییر کند. بر این اساس از آنجا که این ورزشگاه در منطقه جغرافیایی منچسترسیتی واقع است نام آن باید همنام باشگاه باشد.

این در حالی است که ورزشگاه آرسنال موسوم به ''''امارات'''' است و وزشگاه بایرن مونیخ هم ''''آلیانس آرنا''''نامیده می شود.


ویدیو مرتبط :
مخالفت با امامت و نه مخالفت با سید علی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال در ورزشگاه در حضور نماینده یوفا/ برانکو از پس بازیکنان بر نیامد، واکنش قلعه‌نویی خطاب به داور+عکس‌



در حین دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی بازیکنان دو تیم در حضور نماینده یوفا به درگیری شدید با یکدیگر پرداختند.

به گزارش  فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی تا دقیقه 53 با تساوی یک بر یک در جریان است.

*در اوایل نیمه دوم این بازی، تکل شدید و خشن بنگر بر روی پای ایران پوریان گلزن تراکتورسازی با واکنش سینا عشوری همراه بود و این موضوع باعث شد تا دو تیم با یکدیگر درگیر شوند.

* این درگیری به نحوی بود که برانکو ایوانکوویچ سریعا وارد معرکه و زمین شد تا بازیکنان را از هم جدا کند اما چندان ثمر بخش نبود.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

*در این حین هواداران پرسپولیس یک نارنجک دستی پشت نیمکت ذخیره‌های تراکتور زدند که باعث شد تا قلعه نویی و سایر نیمکت نشینان تراکتور به درون زمین بیایند و به داور بگویند که امنیت ندارند.

نیمکت‌نشینان تراکتورسازی دقایقی به صورت ایستاده بازی را تماشا کردند و گفتند چون امنیت ندارند روی نیمکت نمی‌نشینند. ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی به ناظر فدارسیون، داوری و هیأت تهران گفت: روی نیمکت نمی‌نشیند به همین دلیل نیروهای پلیس پشت دروازه تراکتورسازی تجمع کردند تا امنیت برقرار شود.

*این در شرایطی است که دبیر امنیتی یوفا که به عنوان میهمان در ورزشگاه حضور دارد تمام این صحنه‌ها را در کنار مهدی تاج رئیس سازمان لیگ از نزدیک دید.

* هواداران پرسپولیس علیه قلعه‌نویی به شدت شعار دادند و هواداران تراکتور هم اینکار را با پرسپولیسی‌ها کردند.

* وقتی داور به خلیل‌زاده کارت زرد نشان داد قلعه‌نویی به کنایه خندید و دستش را تکان داد و گفت: این چه وضع داوری است؟

* بنگر که کارت زرد گرفته همچنان در متن درگیری‌ها حضور دارد.

* وقتی در یک صحنه روی طارمی خطا شد این بار برانکو به این موضوع اعتراض کرد.

 

اخبار ورزشی - فارس