ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یوسفی:مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم



 

 

 

یوسفی:مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم

 

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: با شکست هفته قبل مقابل تراکتورسازی در دیدار با پرسپولیس محکوم به برد هستیم.

محسن یوسفی در حاشیه تمرین استقلال در خصوص دیدار هفتاد و یکم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم به این سه امتیاز حساس احتیاج دارند و برای برد تلاش خواهند کرد.

باخت به تراکتورسازی هواداران ما را ناراحت کرد و با این شرایط مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم.

هافبک استقلال در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: این تیم در هفته های ابتدایی مشکلاتی داشت ولی دربی شرایطی خاص دارد و این مساله بارها ثابت شده است. تیم ما هم به دنبال بازی خوب و روان است و نتیجه دیدار باید با انگیزه بازیکنان درون زمین رقم بخورد.

وی در پایان از هواداران استقلال خواست تا با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم خود پرداخته و از توهین علیه تیم و هواداران حریف خودداری کنند.


ویدیو مرتبط :
بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس قبل از بازی، اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلعتبری: محکوم به برد پرسپولیس هستیم


بازیکن سپاهان گفت: کار سختی مقابل پرسپولیس داریم و محکوم به شکست این تیم هستیم.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری در مورد شکست دادن ذوب‌آهن در دربی اصفهان گفت: این بازی حساسیت خاص خودش را داشت و هر دو تیم با احتیاط بازی کردند. ذوب‌آهن با توجه به شکست مقابل ملوان بیشتر به سه امتیاز این بازی نیاز داشت. می‌دانستیم آنها حمله می‌کنند و برنامه سپاهان برای گل زدن، روی ضدحملات پایه‌ریزی شد. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم، هرچند بازی سختی را بردیم. عملکرد نسبتا خوبی داشتیم، هرچند که ذوب‌آهن نیز چند فرصت خوب داشت، ولی با درخشش شهاب گردان و مدافعان سپاهان دروازه ما بسته ماند.

او در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند سپاهان امسال هم شانس اول قهرمانی تاکید کرد: سپاهان هر سال مدعی است و امسال هم تمام تلاشمان را برای قهرمانی انجام خواهیم داد.

خلعتبری درمورد صحبت‌های گل‌محمدی بعد از بازی با سپاهان که گفته بود نباید او را مجبور کنند تا از راه‌های دیگر نتیجه بگیرد، گفت: من درمورد صحبت‌های آقا یحیی حرف نمی‌زنم. او از لحاظ فنی مربی باشخصیت و قابل احترامی است. اتفاقاتی که در بازی با ملوان رخ داد، باعث ناراحتی گل‌محمدی شد. مطمئن هستم او در ادامه با ذوب‌آهن موفق خواهد شد.

بازیکن سپاهان درمورد بازی با پرسپولیس، تیم سابقش گفت: احترام خاصی برای این تیم قائل هستم. آنها در بازی اول نمایش خوبی داشتند و با بدشانسی به برد نرسیدند. در بازی دوم هم گرمای اهواز پرسپولیس را اذیت کرد. کار سختی مقابل این تیم داریم و محکوم به شکست پرسپولیس هستیم. می‌دانیم این کار ساده نیست، ولی برای شکست دادن این تیم به میدان خواهیم رفت.