ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یورو 2012 - شعار یورو 2012"همه علیه اسپانیا" است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

یورو 2012

 

کاماچو:

شعار یورو 2012"همه علیه اسپانیا" است

سرمربی اسپانیائی تیم ملی فوتبال چین بر این باور است که اسپانیا شانس اصلی قهرمانی در یورو 2012 است.

یورو 2012 -آنتونیو کاماچو سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا بر این باور است که اسپانیا بیشترین شانس را برای قهرمانی در رقابت های یورو 2012 لهستان و اوکراین دارد.

کاماچو که در حال حاضر در سویا حضور دارد گفت: بر این باورم که اسپانیا در رقابت های یورو 2012 می تواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. تمام تیم ها تلاش خواهند کرد تا مقابل شاگردان دل بوسکه به پیروزی برسند و با انگیزه بسیار بالای مقابل آنها حضور خواهند یافت به همین سبب معتقدم که شعار این رقابت"همگی علیه اسپانیا" خواهد بود.

وی افزود: دیدار اول اسپانیا مقابل ایتالیا بسیار حساس و سرنوشت ساز خواهد بود. پیروزی در این دیدار می تواند راه صعود را برای هر دو تیم هموار کند.بنابرین دو تیم به کسب سه امتیاز بازی نیاز مبرم دارند.

کاماچو در باره این سوال که چه تیم های شانس قهرمانی در این رقابت ها را دارند گفت: هلند و آلمان تیم های بسیار خوبی هستند و پتانسیل قهرمانی را دارند اما من بر این باورم که اسپانیا شانس اول و اصلی قهرمانی در این بازیها است.

اسپانیا در گروه C با تیم های ایتالیا، ایرلند و کرواسی همگروه است و در نخستین دیدار خود یکشنبه بیست و یک خرداد به مصاف ایتالیا می رود./ورزش3


ویدیو مرتبط :
مسابقات یورو 2012 اسپانیا ایرلند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسپانیا - ایتالیا؛ تکرار فینال یورو 2012


پس از گذشت یک سال، نبرد تماشایی لاروخا و آتزوری در جام کنفدراسیون‌ها تکرار می‌شود.

خبرگزاری فارس: پس از گذشت یک سال، نبرد تماشایی لاروخا و آتزوری در جام کنفدراسیون‌ها تکرار می‌شود.

فردا (پنج‌شنبه) دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌ها در کشور برزیل با دیدار تماشایی دو تیم قدرتمند قاره اروپا یعنی اسپانیا و ایتالیا انجام می‌شود. در این مصاف لاروخا (اسپانیا) و آتزوری (ایتالیا) پس از گذشت یک سال بار دیگر به مصاف هم می‌روند. یک سال قبل در نبرد نهایی مسابقات یورو 2012 که در دو کشور لهستان و اوکراین انجام شد، این دو رقیب دیرینه مقابل هم قرار گرفتند که ماتادورها 4 بر صفر مقابل لاجوردی‌پوشان به برتری رسیده و جام قهرمانی را کسب کردند.

 پس از گذشت 12 ماه یکبار دیگر این دو رقیب در مرحله سرنوشت‌ساز جامی دیگر برابر هم صف‌آرایی می‌کنند و گمان می‌رود تیم‌ تحت هدایت پرندلی (ایتالیا) انگیزه‌های مضاعفی برای انتقام از تیم دل بوسکه (اسپانیا) دارد.

این نبرد تماشایی در ورزشگاه کاستلو در شهر فورتالزا برگزار می‌شود.

هاوارد وب داور انگلیسی قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت.

آخرین باری که این داور برای اسپانیایی‌ها قضاوت کرد به جام‌جهانی 2010 و قهرمانی اسپانیا در آفریقای جنوبی بازمی‌گردد.

نخستین دیدار این مرحله امشب میان برزیل و اروگوئه انجام خواهد شد.