ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یورنته بر سر دوراهی مادرید و بارسلونا


ستاره یووه خود را بر سر دوراهی مادرید و بارسلونا دیده و رغبتی برای ماندن در اردوگاه بانوی پیر ندارد.

خبرگزاری فارس: در حالی که از یورنته به عنوان گزینه موردنظر رئال مادرید یاد می شد، امروز AS ادعا کرد که بارسلونا قصد دارد در صورت جدایی پدرو، این بازیکن را جانشین مهاجم ناراضی خود کند.

فرناندو یورنته از باشگاه رئال مادرید پیشنهاد 35 میلیون یورویی دریافت کرده و البته پیشنهاد بارسلونا معادل 43 میلیون یورو است. وکیل یورنته باید شرایط موکل خود را در یووه بررسی کند و مشخص است که با توجه به قرارداد وی با طرف تورینی تواند هر تصمیمی را بدون هماهنگی با بانوی پیر اتخاذ کند.

از سوی دیگر یورنته از چند باشگاه دیگر انگلیسی، ایتالیایی و حتی پرتغالی هم پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. بارسلونا امیدوار است در صورت دست دادن پدرو، این بازیکن توانمند و با تجربه را به خدمت بگیرد.


ویدیو مرتبط :
بر سر دوراهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی بارسلونا - رئال مادرید


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.