ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

یواخیم لو: دورتموند شانس قهرمانی است


سرمربی تیم ملی آلمان جایزه هرم ورزشی سال کشورش را دریافت کرد و از دورتموند به عنوان شانس قهرمانی بوندس‌لیگا نام برد.

خبرگزاری فارس: یواخیم لو روز گذشته بعد از کسب برد 4 بر 2 بورسیادورتموند مقابل هانوفر که چهارمین برد پیاپی صدرنشین کنونی بوندس‌لیگا بود، اظهار داشت:دورتموند اصلا شگفتی ایجاد نکرده است. آنها تیمی خیلی خیلی خوب با کیفیت بالا دارند. امسال نبرد جالبی در راه قهرمانی بوندس‌لیگا خواهند داشت.

وی افزود: تصور می‌کنم ولفسبورگ بتواند نقش خوبی در مسیر قهرمانی ایفاکند. در قدرت دورتموند و بایرن هم تردیدی نیست.

قبل از آنکه وی این اظهارات را برزبان آورد ، در شهر هامبورگ جایزه هرم طلایی ورزشی را به خاطر فعالیت‌های خیرخواهانه را دریافت کرد.


ویدیو مرتبط :
شوخی یواخیم لو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش یواخیم لو بعد از قهرمانی آلمان



اخبار ,اخبار ورزشی ,یواخیم لو

 

اخبار ورزشی - جام بیستم – ۲۰۱۴ برزیل
یواخیم لو: قهرمانی آلمان از ۱۰ سال قبل با حضور کلینزمان آغاز شد/ می‌دانستم گوتسه گل می‌‌زند

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: قهرمانی ما در جام جهانی 2014 نتیجه پروژه ای است که ۱۰ سال قبل با حضور یورگن کلینزمان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس یواخیم لو بعد از قهرمانی تیمش در رقابت های جام جهانی 2014 اظهار داشت: پروژه قهرمانی ما از 10 سال قبل آغاز شد. آنچه امروز اتفاق افتاد، نتیجه سال‌ها کار سخت است. کاری که با حضور یورگن کلینزمان شروع شد و به اینجا رسید.

وی ادامه داد: ما همچنان این پروژه را با تمام توان ادامه دهیم. به کار خود ایمان داشتیم و می‌دانستیم عاقبت به نتیجه می‌رسیم.

مربی تیم ملی آلمان تاکید کرد: بسیار کار کردیم و همه در کنار هم یک مجموعه یکپارچه را ساختیم و در نهایت سزاوار جام بودیم.

وی همچنین  عنوان کرد: در تیم ما همه برای هم تلاش کردند و جنگیدند. قبل از بازی به یکایک آنها گفتم باید خیلی بیشتر از بازی‌های قبلی تلاش کنند تا به دستاوردی مهم برسند. می‌دانستیم برای این بازی 14 نفر برای ترکیب خود لازم داریم که برای این منظور تمام نفرات کادر آلمان آماده حضور در میدان بودند. این یک حرکت خوب تیمی بود که باعث می‌شد یکپارچگی خود را تقویت کنیم.

یوآخیم لو در مورد گلزنی ماریو گوتسه نیز عنوان کرد: گوتسه جوانی شایسته و توانمند است. ستاره‌ای که حرکات اعجاب انگیز دارد. از قبل می‌دانستم او نتیجه را می‌تواند به سود ما تغییر دهد.

تیم آلمان با کسب برد یک بر صفر مقابل آرژانتین فاتح جام جهانی بیستم در کشور برزیل شد.
اخبار ورزشی - فارس